بعد از مصاحبه جنجالی لیام نیسون با نشریه «ایندیپندنت»، مراسم فرش قرمز فیلم «تعقیب سرد» لغو شد.

پیش نمایش فیلم «تعقیب سرد» در نیویورک لغو شدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، مراسم فرش قرمزی که قرار بود برای آخرین فیلم «لیام نیسون» بازیگر مشهور ایرلندی و آمریکایی برگزار شود، به دلیل صحبت کردن با لحنی نژادپرستانه درباره انتقام از یک سیاه پوست لغو شد.

نیسون در چند روز اخیر داستان انتقامش از یک سیاه پوست را به میان آورد که گفته می شود، مربوط به چهل سال پیش است. به همین دلیل هجمه‌ای از اعتراضات به وی در صفحات مجازی منتشر شد؛ چراکه معتقد بودند او برای بیان افکار نژاد پرستانه خود و تحقیر سیاه پوستان این داستان کهنه را بیان کرده است.

عده‌ای نیز عقیده دارند او این داستان را برای اینکه نشان دهد همه چیز با پرخاش و انتقام حل نمی‌شود، بیان کرده است.

نیلسون نیز در روز گذشته در برنامه «صبح بخیر آمریکا» به مصاحبه کننده این برنامه «رابین رابرتس» گفت که وی نژادپرست نیست و تنها می خواست افتخار حمایت از نزدیکترین دوست خود را بیان کند.

او همچنین به این نکته اشاره کرد که در آن مصاحبه بار‌ها اعلام کرده که از تفکرات و کار‌هایی که کرده خجالت زده است و به نظر خود او این موضوع برای اثبات اینکه به نژاد پرستی اعتقادی ندارد کافی است.

با این حال گفته می شود فیلم جدید وی که اقتباسی از فیلمی نروژی در سال ۲۰۱۴ است، داستان یک برف‌روب را که به دنبال انتقام مرگ پسرش است، روز جمعه در ۲۵۰۰ سینما اکران خواهد شد.

او همچنین قرار بود در مراسم اسکار که در ۲۴ فوریه (۵ اسفند) برگزار می شود، شرکت کند. حال باید دید با این جنجال تازه این امر محقق می‌شود؟!

انتهای پیام/

جنجال تازه برای لیام نیسون

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار