معاون عملیات ارتش گفت: پیش از انقلاب موشک ساحل به دریا نداشتیم، اما امروز برد موشک‌های ما به ۳۰۰ کیلومتر رسیده است.

افزایش برد موشک‌های نیروی دریایی در آینده‌ نزدیکبه گزارش خبرنگار حوزه امنیتی دفاعی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار سید محمود موسوی معاون عملیات ارتش صبح امروز در نشست صمیمی ارتش با مردم و اصحاب رسانه گفت: حفظ آمادگی تجهیزات یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های ارتش از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز است که این امر به خوبی انجام شده است.

وی عنوان کرد: اولین پاسخ را نیروی هوایی ارتش به دشمن متجاوز داد و پس از آن در عرصه‌های مختلف زمینی، دریایی و هوایی مجاهدت‌های بسیاری توسط فرزندان انقلاب اسلامی ایران در ارتش صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ارتش بازسازی توان و تجهیزات دفاعی را بعد از دفاع مقدس در دستور کار خود قرار داد و با تشکیل یگان زیر سطحی که قبل از انقلاب اسلامی وجود نداشت و از سوی دیگر با طراحی و ساخت موشک‌ها مختلف توان بازدارندگی کشور را ارتقا داد.

وی افزود: پیش از انقلاب موشک ساحل به دریا نداشتیم، اما امروز برد موشک‌های ما به ۳۰۰ کیلومتر رسیده و در آینده‌ای نزدیک افزایش خواهد یافت، حضور مقتدر در خلیج فارس، دریایی خزر و اقیانوس‌ها یکی دیگر از دست آورد‌های ارتش بعد از انقلاب اسلامی ایران است که این موارد نشان دهنده افزایش اقتدار دفاعی ارتش در سایه انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار