معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردکان با اعلام مسیرهای راهپیمایی در این شهرستان، گفت: مردم در ۲۲ بهمن حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان اردکان اعلام شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  رقیه کرمانیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردکان در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر این شهرستان گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز شهرستان و بخش‌ها مشخص شد و راهپیمایی ساعت ۱۰ صبح دوشنبه هفته آینده با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر برگزاری باشکوه جشن چهل‌سالگی انقلاب، افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر اردکان از مسجد کوشکنو آغاز و تا مصلای امام خمینی (ره) ادامه دارد.

کرمانیان  با اشاره به اینکه مردم در ۲۲ بهمن حماسه دیگری خلق خواهند کرد، گفت: قشر‌های مختلف جامعه از مسئولان، کارگران، دانشجویان، دانش‌آموزان، ورزشکاران و مردم با حضور در راهپیمایی قدرت ایران را در جهان به نمایش می‌گذارند.

معاون فرماندار اردکان تصریح کرد: تمهیدات لازم ازجمله برپایی ایستگاه‌های صلواتی، غرفه‌های فرهنگی و نقاشی و شعر وغیره در مسیر راهپیمایی پیش‌بینی‌شده است.

کرمانیان اظهار داشت:  اجرای سرود دسته‌ جمعی از سوی دانش آموزان، قرائت قطعنامه و سخنرانی  از دیگر برنامه های در راهپیمایی است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، از آحاد مردم برای حضور و شرکت در این برنامه دعوت کرد.

انتهای پیام/ی

اعلام  مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.