طرح هادی روستایی با ۹۱۰ میلیارد ریال اعتبار در استان چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، از اجرای ۳۲۹ طرح هادی روستایی با ۹۱۰ میلیارد ریال اعتبار، از ابتدای تشکیل این نهاد در استان خبر داد.
 
وی گفت: در حال حاضر، این طرح در ۱۰۰ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان با جمعیتی بالغ بر ۳۷۰ هزار و ۵۹۳ نفر اجرا شده است.

رئیسی با بیان آسفالت حدود ۴۰۰ کیلومتر جاده با عرض متوسط ۶ متر از ابتدای تشکیل این نهاد در استان افزود: طی سه سال اخیر نیز معابر ۳۲۹ روستا با ۲۰ هزار و ۸۴۰ تن قیر رایگان آسفالت شد.
 
وی درخصوص واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط در روستا‌ها به ویژه جوانان فاقد مسکن نیز اضافه کرد: تاکنون هشت هزار و ۶۸۴ قطعه زمین واگذار شده است که بالغ بر ۳۴ هزار و ۵۹۲ نفر از مزایای آن بهره‌مند شدند.

رئیسی همچنین با بیان صدور ۷۰ هزار و ۵۹۲ جلد سند مالکیت در استان ادامه داد: این تعداد شامل ۶۳ هزار و ۹۲۰ جلد سند روستایی و شش هزار و ۶۷۲ جلد سند شهری است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۷۵ هزار فقره خدمات فنی صدور پروانه ساختمانی هم به مردم ارائه گردید.
 
گفتنی است: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و با افتتاح حساب ۱۰۰ نزد شعب بانک ملی، با هدف کمک به خانه‌سازی برای محرومین و مستضعفان تأسیس شد.
 
انتهای پیام/خ

اجرای طرح هادی در تمام روستاهای چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار