مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: مرحله منطقه‌ای هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی با شرکت ۵۶ دانش آموز پایه دهم و یازدهم متوسطه دوره دوم نظری پایان یافت.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: پس از برگزاری مرحله آموزشگاهی هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان پایه‌های دهم و یازدهم متوسطه دوره دوم نظری، نفرات برتر در قالب تیم‌های دو نفره برای شرکت در مرحله منطقه‌ای معرفی شدند.

وی افزود: در مرحله منطقه‌ای هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی که در دوبخش کتبی و عملی برگزار شد، ۵۶ دانش آموز برتر دختر و پسر متوسطه دوره دوم نظری هر دو پایه به صورت مجزا با هم به رقابت پرداختند.

عبدی پور عنوان کرد: پس از ارزیابی عملکرد دانش آموزان بر اساس آزمون‌های کتبی و شفاهی، از هر پایه یک گروه برتر به عنوان منتخب منطقه‌ای به مرحله قطبی معرفی می‌شوند.

مدیر آموزش پرورش بهبهان با اشاره به برگزاری مرحله استانی هفدهمیندوره مسابقات آزمایشگاهی در اسفندماه گفت: در فاصله زمانی اعلام نتایح تا برگزاری مراحل بعدی این رقابت ها، کارگاه‌های آموزشی ویژه‌ای جهت آمادگی دانش آموزان برگزیده، با آموزش تکمیلی و اجرای عملی کلیه آزمایشات کتب درسی علوم آزمایشگاهی شامل شیمی، زیست شناسی و فیزیک توسط دبیران پژوهشسرای خوارزمی و آزمایشگاه جابربن حیان برگزار می‌شود.

گفتنی است، مرحله منطقه‌ای هفدهمیندوره مسابقات آزمایشگاهی متوسطه دوره دوم نظری ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه در محل پژوهشسرای خوارزمی و آزمایشگاه جابربن حیان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: با حضور ناصری امام جمعه شهرستان بهبهان، معاونین، جمعی از کارشناسان اداری، کادر و دانش موزان دبیرستان نمونه دولتی رسول اکرم (ص)، نماز جماعت ظهر و عصر در این آموزشگاه اقامه شد.

عبدی پور در ادامه افزود: در پایان برگزاری نماز جماعت، از سجاد ارغا دانش آموز این دبیرستان که در مرحله اول کنکور آزمایشی رتبه سوم استان را به خود اختصاص داده بود، با اهدا لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل آمد.

وی عنوان کرد: امیدواریم شاهد موفقیت‌های روزافزون دانش آموزان مستعد و توانمند بهبهانی در عرصه‌های علمی و تربیتی باشیم.

گفتنی است، امام جمعه بهبهان در این مراسم از دستاوزد‌های 40 ساله انقلاب اسلامی سخن گفت و دانش آموزان را به پاسداشت خون شهدا و ارج نهادن به آرمان‌های نظام مقدس حمهوری اسلامی ایران دعوت کرد.

انتهای پیام/م

برپایی مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.