نخستین جشن برداشت گوجه با حضور مسوولین و کشاورزان در پارسیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،یعقوب دلدار مدیر جهاد کشاورزی پارسیان گفت: نخستین جشن برداشت گوجه با حضور مسوولین و کشاورزان در پارسیان برگزار شد.
وی افزود: شهرستان پارسیان با دارا بودن هزار و هشتصد هکتار زمین‌های سطح زیر کشت محصول گوجه فرنگی یکی از قطب‌های تولید مهم این محصول خارج از فصل در استان هرمزگان محصوب می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی پارسیان گفت: امسال یکی از سال‌هایی بود که گوجه کاران پارسیانی در زمینه کاشت، داشت و برداشت این محصول رضایت کامل داشتند و توانستند محصولات خوب و با کیفیتی را با قیمت مناسب روانه بازار مصرف کنند.
مهندس مهدی ترابی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در این جشن گفت: تولید این محصول با عملکرد و بازدهی مناسبی انجام گرفته است و به دلیل عرضه به بازار‌های خارجی و داخلی در زمان مناسب باعث ارز آوری و همچنین ایجاد رضایتمندی کشاورزان شهرستان پارسیان شده است.

عباس میرزاد فرماندار شهرستان پارسیان نیز در این جشن گفت: این شهرستان با هزار و هشتصد هکتار زمین‌های سطح زیر کشت این محصول یکی از قطب‌های تولید محصول گوجه فرنگی در استان و کشور می‌باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه محصول خوب و سالمی در شهرستان تولید شد و عرضه آن نیز با قیمت مناسب در بازار‌های داخلی و خارجی انجام شد برآن شدیم که با همکاری و همراهی سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیریت شهرستان جشن بزرگ برداشت گوجه فرنگی را برگزار کنیم؛ و امیدواریم هر ساله بتوانیم با برپایی این جشن شاهد لبخند کشاورزان باشیم

میرزاد با بیان اینکه هدف از برگزاری جشن برداشت گوجه فرنگی ایجاد نشاط و جمع کردن مردم و کشاورزان برای شکر گزاری بود.
وی گفت: در این جشنواره مردم و مسئولین در کنار یکدیگر قرار گرفتند و با توجه به اینکه در ایام دهه فجر نیز قرار گرفته ایم این گرد همایی نیز به مناسبت چهل سالگی نظام و معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شد.
انتهای پیام/ر

گوجه کاران پارسیانی جشن گرفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.