رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس گفت:۱۸ بهمن‌ماه کاروان قرآنی انقلاب وارد شهرستان طبس می شود.

حجت الاسلام قناعت رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت:۱۸ بهمن‌ ماه کاروان قرآنی انقلاب وارد شهرستان طبس می شود.

وی هدف از کاروان قرآنی انقلاب را گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و گسترش انس با قرآن عنوان کرد و افزود: محفل انس با قرآن در محل آستان مقدس حسین ابن موسی الکاظم با حضور قاریان بومی و بین المللی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام قناعت با اشاره به اینکه این کاروان فعالیت قرآنی را در ۱۱ استان کشور و ۳۳ شهرستان به مدت ۲۱ روز انجام می دهد، گفت: کاروان قرآنی انقلاب پس از تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل سفر خود را در روز اول بهمن ماه از محل حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آغاز و عازم شهر‌ها و سایر استان‌های کشور شده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس افزود: از جمله برنامه‌های کاروان قرآنی انقلاب برگزاری محافل انس با قرآن، نشست‌های ویژه با قاریان بومی، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدای انقلاب و سرکشی از مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی است.

وی با بیان اینکه اعضای کاروان، قاریان و حافظان قرآن هستند، اظهار کرد: آن‌ها پس از ورود به هر استان و یا شهری به گلزار شهدا می‌روند و پس از ادای احترام در مراسم محفل انس با قرآن حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/غ

کاروان قرآنی انقلاب فردا وارد طبس می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.