دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: هلال احمر به منظور افزایش سلامت اجتماعی و تسریع در خدمات رسانی امدادی به مصدومان در تمامی استان های کشور کاروان های سلامت را ساماندهی می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمودرضا پیروی دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور  در حاشیه افتتاح انبار‌های راهبردی جمعیت هلال احمر استان سمنان در محل استقرار سامانه هوایی این جمعیت در سرخه در گفت: جمعیت هلال احمر در کنار توجه به برنامه‌های امدادی در زمان وقوع بلایای طبیعی، رویکرد توجه به بهداشت و درمان با اتخاذ رویکرد‌های علمی و آزمایشگاهی را در پیش گرفته است.

وی با بیان اینکه اکنون ۲ آزمایشگاه تخصصی بهداشت زیر نظر جمعیت هلال احمر در کشور فعال است گفت: رویکرد‌های نوین آموزشی و درمانی به افزایش سلامت اجتماعی در جامعه کمک می‌کند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر اضافه کرد: هلال احمر در ۳۰ استان کشور خدمات درمانی و بهداشتی به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد و رسیدگی به بیماران در اولویت کاری این جمعیت قرار دارد.

وی تصریح کرد: راه اندازی انبار راهبردی جمعیت هلال احمر سمنان با توجه به اینکه این استان در همسایگی مرکز کشور قرار دارد در زمان وقوع بلایای طبیعی احتمالی دارای اهمیت است.

پیروی تصریح کرد: سالانه بیش از ۲۰ میلیون نفر از زائران حرم رضوی (ع) از محور‌های ارتباطی استان سمنان عبور می‌کنند که با توجه این میزان از حجم تردد باید امکانات لازم در حوزه امداد‌های جاده‌ای این استان تکمیل باشد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: توجه به امداد‌های جاده‌ای یکی از شاخص‌های اساسی در کاهش تلفات جانی ناشی از سوانح رانندگی است و جمعیت هلال احمر با همدلی و اخلاص برای کمک به مردم تلاش می‌کنند.

انتهای پیام / گ

حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور  در سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.