در یادواره شهدای بازاریان و اصناف زنجان، از خانواده‌های شهدای اصناف و بازاریان و جمعی از بازاریان زنجان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حجت السلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در یادواره شهدای بازاریان و اصناف زنجان با اشاره به نقش تاثیرگذار بازاریان در به ثمر رسیدن انقلاب گفت: بازار یکی از بستر‌های بروز انقلاب بود.

وی با اشاره به زحمات همه اقشار خصوصا بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حوزه ، دانشگاه، بازاریان و برخی از نیرو‌های نظامی از مهمترین عوامل بروز انقلاب اسلامی بودند.

حجت السلام والمسلمین خاتمی با اشاره به تحصن ۷ ماهه کارکنان شرکت نفت قبل از پیروزی انقلاب گفت: بازاریان زنجان در آن برهه حساس با اتحاد مثال زدنی کمک‌های مالی خود را برای کارکنان شرکت نفت در آبادان ارسال کردند.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در ادامه با تبیین سیره عملی بازاریان از جوانانی که به تازگی وارد عرصه کسب و کار می‌شوندخواست در کسب وکارشان با رعایت حلال وحرام از تجارب ریش سفیدان بازار بهره ببرند.

موسوی رئیس اتاق اصناف مرکز استان هم با اشاره به حمایت‌های بازاریان از دولت درمقابله با تحریم‌های دشمنان و خنثی کردن توطئه هایشان از آنان قدردانی کرد.


انتهای پیام /ک


بازار یکی از بستر‌های اصلی بروز انقلاب

برچسب ها: دهه فجر 97 ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.