با حضور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و جمعی از مسئولین شهرستان، اولین مرکز یادگیری- یاددهی محلی (clc) در زندان مرکزی شهرستان تربت جام افتتاح شد.

افتتاح اولین مرکز یادگیری و یاددهی محلی (CLC) در زندان مرکزی تربت جام به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مصطفی اسدی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: امروز در چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی مفتخریم که اعلام کنیم آمار باسوادی ما در مقایسه با قبل از انقلاب جهش بسیار زیادی داشته و به ۹۷/۳ درصد رسیده است.

وی افزود: برای بدست آمدن چنین درصدی از باسوادی از بدو انقلاب تا به الان فعالیت‌های جهادی بسیاری صورت گرفته است که افتتاح مراکز یادگیری محلی یکی از آن فعالیت هاست.

اسدی ادامه داد: سواد و سوادآموزی یکی از مولفه‌های مهم در امر توسعه کشورهاست و یکی از عوامل مهمی که باعث رشد بی اخلاقی ها، تعارضات و خلافکاری‌ها می‌شود عدم سواد افراد است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت: افتتاح مرکز یادگیری در زندان‌ها نقطه عطفی در امر آموزش کسانی است که اگر درست آموزش دیده بودند هرگز به راه خطا نمیرفتند و ما امید داریم با افتتاح این قبیل مراکز بتوانیم در بهبود وضعیت اخلاق در جامعه گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/س، ج
 

بهره برداری از طرح های دهه فجر

برچسب ها: سوادآموزی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.