مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر اردبیل ۴ شهید امدادگر تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در دیدار با خانواده شهید گمنام علی اشرف وظیفه با اشاره به تبادل ۳۸ هزار و ۶۳۱ فقره پیام برادران آزاده و تکمیل و ارسال ۱۰ هزار مورد فرم جستجوی مفقودین در دوران دفاع مقدس و اعزام امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل به جبهه‌های جنگ تحمیلی افزود: جمعیت هلال احمر استان اردبیل ۴ شهید امدادگر تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در حالی چهلمین سال پیروزی خود را جشن می‌گیرد که این پیروزی و حفظ آن به مدد خون شهدا به دست آمده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا و ایثارگری‌های آن‌ها هستیم، گفت: باید راه شهدا و خانواده آن‌ها را در حفظ و صیانت انقلاب اسلامی ادامه دهیم.

معبودی افزود: آرامش و امنیت امروز کشور به سبب شهدا و فداکاری‌های آن‌ها ایجاد شده است و نباید اجازه دهیم بدخواهان نظام و انقلاب خدشه‌ای به امنیت کشور وارد کنند.

وی با اشاره به اینکه تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های آن‌ها وظیفه تک تک ما است، ادامه داد: این وظیفه، قطره‌ای از دریای دین ما به شهدا است که باید ادا کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه عوامل جمعیت هلال احمر دیدار با خانواده شهدا را در دستور کار همیشگی خود دارند، اضافه کرد: هر سال برنامه‌های مختلف دیدار با خانواده‌های شهدا داریم و این برنامه‌ها را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/ح

باید تلاش کنیم تا شرمنده خون شهدا نباشیم

برچسب ها: شهدا ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.