لیام نیسون بازیگر مشهور ایرلندی و آمریکایی در جدیدترین مصاحبه خود گفته که مدتی به فکر کشتن یک سیاه پوست بوده است.

بازیگر مشهور ایرلندی و آمریکایی به دنبال یک انتقام نژادپرستانهبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، لیام نیسون در جدیدترین مصاحبه خود یاد آور یک اتفاق آزار دهنده در گذشته شد و در این مصاحبه گفت که تفکراتش بسیار افتضاح بوده است.

او در این باره می گوید بعد از اینکه متوجه شد یکی از دوستان نزدیکش توسط یک فرد سیاه پوست مورد تجاوز واقع شده است،مدت‌ها در خیابان راه می رفته تا اینکه با یک سیاه پوست برخورد کند و او را بکشد.

نیسون ادامه داد:به مدت یک هفته به خیابان‌ها و محله‌های پایین شهر می رفتم به امید اینکه یک سیاه پوست را ببینم که به سمت من بیاید تا اورا بکشم، اما گاهی از خود می پرسدم: میخوای چکار کنی؟ و با این سوال تلفیقی، ترس و انتقام را در خود احساس می کردم.
وی درباره این تفکراتی که در گذشته داشته، گفت: بسیار تفکرات افتضاحی داشته، اما معتقد است در این ماجرا درس های بسیاری یاد گرفته است و بعد از یک یا دو هفته درگیری با این موضوع، بالاخره با آن کنار آمد.

گفتنی است فعالیت حرفه‌ای نیسون در دهه گذشته بیشتر در نقش کسانی بوده که به دنبال انتقام هستند و فیلم «تیکن» از جمله این فیلم هاست.

جدیدترین فیلم او نیز به نام «تعقیب سرد» داستان یک انتقام را روایت می کند که به زودی در ۷ فوریه (۱۸ بهمن) اکران خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار