مسئولان فدراسیون فوتبال ایران هنوز بازی دوستانه‌ای را برای شاگردان زلاتکو کرانچار برنامه ریزی نکرده‌اند.

دیدار دوستانه‌ای برای تیم ملی فوتبال امید برنامه ریزی نشده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی باید با هدایت زلاتکو کرانچار برای رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن آماده شود که فوتبال‌دوستان ایرانی امیدوار هستند تا طلسم ۴۴ ساله صعود نکردن به این مسابقات شکسته شود.

یوز‌های جوان در دی ماه ۱۳۹۷ به مقام قهرمانی تورنمنت دوحه رسیدند و حالا امیدوار هستند تا به المپیک صعود کنند تا به طلسم صعود نکردن به المپیک پایان دهند. پس از اینکه تورنمنت کافا لغو شد، زلاتکو کرانچار از مسئولان فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا بازی‌های دوستانه با تیم‌های لیگ برتری را برای تیمش مهیا کنند که تاکنون این اتفاق رخ نداده است و مسابقه‌ای هماهنگ نشده است.

نخستین اردوی امید‌ها در ماه جاری از ۲۰ بهمن آغاز می‌شود و تا ۲۳ ادامه دارد و تیم ملی قرار است یک بازی دوستانه انجام دهد. البته در حال حاضر نیز زلاتکو کرانچار، مربی کروات تیم امید در کرواسی به سر می‌برد و پیش از شروع اردو به تهران باز می‌گردد.

گفتنی است، تیم ملی امید باید در مقدماتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن با هدایت کرانچار در روز‌های دوم، چهارم و ششم فروردین با تیم‌های ترکمنستان، یمن و عراق در ورزشگاه شهید دستگردی مسابقه دهد.


بیشتر بخوانید:

دعوای بزرگ فوتبال ایران در راه است

فامیل بازی در تیم ملی فوتبال امید ایران

تیم ملی فوتبال امید ایران با پرسپولیس بازی نمی‌کند

استیلی:کراکان با نظر کرانچار به کادر اضافه شد

بختیاری زاده: کادر مدیریتی بعد از هر شکستی مربیان را مقصر می‌دانند


انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال امید ایران درصدد شکستن طلسم صعود نکردن به المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.