معاون امور برق و انرژی وزیر نیرو گفت: هیئت عراقی به منظور بررسی همکاری با صنعت برق ایران، فردا (چهارشنبه) وارد تهران می‌شود.

هیئت عراقی فردا وارد تهران می‌شودبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، همایون حائری، معاون امور برق وزیر نیرو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هیئت عراقی فردا (چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه)، وارد تهران می‌شود، گفت: این هیئت که دو روز در تهران حضور دارد، به منظور بهره گیری از توانمندی شرکت‌های ایرانی فعال در صنعت برق، به مذاکره و گفتگو می‌پردازد و بر اساس این توانمندی‌ها و با نگاه به پروژه‌های موجود در عراق، در حوزه بازسازی و توسعه نیروگاهی خود تصمیم به مشارکت با ایران می‌گیرد.

وی با اشاره به افزایش قیمت برق مشترکان پرمصرف گفت: هدف از افزایش ۱۵ درصدی و پلکانی قبوض برق مشترکان پرمصرف، رعایت الگوی مصرف است و این طرح در صورت رعایت مصرف بهینه مشترکان متوقف خواهد شد.

حائری گفت: ۷۵ درصد مشترکان برق کشور در زمره مشترکان خوش مصرف هستند و تنها ۲۵ درصد مشترکان الگوی مصرف برق را رعایت نمی‌کنند و افزایش پلکانی قیمت برق تا سقف ۵۰ درصد تنها برای مشترکان پرمصرف خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت نیرو ، انرژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار