مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌ های بین المللی استان همدان گفت: نمایشگاه تخصصی پوشاک و لوازم آرایشی، بهداشتی در استان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه تخصصی پوشاک و لوازم آرایشی، بهداشتی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین رجبیان، مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان به شانزدهمین نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی، سلامت و زیبایی و پنجمین نمایشگاه تخصصی پوشاک اشاره کرد و افزود:این نمایشگاه از تاریخ ۲۱ تا ۲۶ بهمن در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان آغاز به کار می‌کند.
وی گفت: نمایشگاه محصولات آرایشی بهداشتی و نمایشگاه تخصصی پوشاک در فضایی افزون بر ۵ هزار مترمربع در سالن‌های ابن سینا، الوند و هگمتانه و همچنین در فضای باز نمایشگاه‌های سراسر استان برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان در ادامه از حضور ۱۵۰ شرکت کننده در نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه در حوزه آرایشی، بهداشتی، شوینده و پوشاک آماده ارائه خدمات به هم استانی‌ها است.
رجبیان با بیان اینکه استقبال مخاطبان در سال‌های گذشته باعث رونق این گروه نمایشگاه‌ها شده است، یادآور شد: نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ و همچنین در روز جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ آماده پذیرایی از مخاطبان است.

انتهای پیام/ب

برپایی نمایشگاه پوشاک در همدان

 

 
برچسب ها: نمایشگاه ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.