برنی سندرز اعلام کرد که پس از سخنرانی سالانه رئیس‌جمهور آمریکا در کنگره، واکنش خود را به آن منتشر می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «برنی سندرز»، سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا قرار است پس از سخنرانی سالانه «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، طبق معمول هر سال به آن واکنش نشان دهد.

دفتر سناتور سندرز به پایگاه خبری هیل اعلام کرد که پاسخ این سناتور پس از ایراد سخنرانی سالانه ترامپ و واکنش متقابل دموکرات‌ها، در شبکه‌های فیس بوک، یوتیوب و توییتر منتشر خواهد شد.

سناتور سندرز واکنش نشان دادن به سخنرانی‌های سالانه ترامپ را به یک عادت تبدیل کرده و حتی ماه گذشته میلادی هم به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در خصوص امنیت مرز‌ها پاسخ داد. وی به سخنرانی‌های سالانه ترامپ در مقابل کنگره در سال‌های گذشته میلادی نیز واکنش نشان داده است.

پس از آن که «استیسی آیبرامز»، نامزد سابق انتخابات فرمانداری جورجیای آمریکا پاسخ رسمی حزب دموکرات به سخنرانی سالانه ترامپ را مطرح کند، سندرز واکنش خود را به این سخنرانی منتشر خواهد کرد. «هاویر بسرا»، دادستان کل کالیفرنیا نیز پاسخ رسمی حزب دموکرات را به زبان اسپانیایی منتشر خواهد کرد.

برنی سندرز در نظر دارد برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نامزد شود. وی پس از به چالش کشیدن «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا، بار‌ها در نظرسنجی‌های ملی در راس قرار گرفته است.

در حال حاضر «الیزابت وارن»، سناتور دموکرات ایالت ماساچوست، «کامالا هریس»، سناتور دموکرات ایالت کالیفرنیا، «کوری بوکر»، سناتور دموکرات ایالت نیوجرسی و «کریستین گیلیبرند»، سناتور دموکرات ایالت نیویورک نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرده اند.

سخنرانی سالانه ترامپ در مقابل کنگره قرار بود در تاریخ ۲۹ ژانویه سال جاری میلادی برگزار شود؛ اما به دلیل تعطیلی دولت این سخنرانی لغو شد. پس از بازگشایی دولت، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد وی در روز ۵ فوریه (امروز) سخنرانی خود را ایراد خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار