ماریو بودیمیر به دیدار مقابل پدیده مشهد می‌رسد

مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس تهران با رفع مصدومیت مقابل پدیده مشهد بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند و ۲ تیم در صدد هستند تا با کسب پیروزی و توقف سپاهان اصفهان در صدر جدول لیگ قرار بگیرند.

سرخپوشان برای دیدار فردا (چهارشنبه) مقابل پدیده، مهدی ترابی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و محمد انصاری و حسین ماهینی مصدوم هستند، اما کادر پزشکی سرخپوشان در صدد هستند تا محسن ربیع خواه را به بازی با شاگردان یحیی گل محمدی برسانند که البته شانس حضور این بازیکن کم است.

همچنین ماریو بودیمیر، مهاجم کروات که دیروز (دوشنبه) خبر‌هایی مبنی بر غیبت او در بازی با پدیده شنیده می‌شد، اما مصدومیت او برطرف شده و به دیدار مقابل شاگردان گل محمدی می‌رسد. مهاجم ۱۹۳ سانتی متری که یک نیمه نیز در رقابت‌های جام حذفی مقابل سپیدرود رشت بازی کرده بود، در تمرین سرخپوشان مصدوم شد، اما وضعیت این بازیکن خوب است و مقابل پدیده بازی می‌کند.

البته طبق شنیده‌ها برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در صدد است تا از علی علیپور در خط حمله سرخپوشان استفاده کند و با توجه به نتیجه بازی امکان دارد تا بودیمیر نیز به بازی بیاید.

در جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، سپاهان با ۳۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده مشهد و پرسپولیس تهران در رده اول قرار دارد و پرسپولیس در چارچوب هفته شانزدهم باید به مصاف پدیده برود و هر تیمی در جدال شاگردان برانکو و گل محمدی پیروز شود، گام بلندی برای قهرمانی لیگ برتر برخواهد داشت.

در دیگر دیدار مهم هم سپاهان باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود.


بیشتر بخوانید:

سپیدرود ۰ - ۱ پرسپولیس / صعود سرخ پوشان به مرحله یک چهارم با گل دقیقه نودی کریمی

دیدار تیم‌های فوتبال سپیدرود - پرسپولیس در جام حذفی/ حرارت خفیف بعد از تب شدید جام ملت‌ها

پرسپولیس با جانشین بیرانوند در جام حذفی


انتهای پیام/

مهاجم سرخپوشان مقابل پدیده بازی می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار