مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت:به مناسبت ایام الله دهه فجر ۳ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در استان افتتاح می‌شود.

بهره برداری ۳ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، وهب مختاران، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان به افتتاح ۳ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در استان اشاره کرد و افزود: این ۳ آموزشگاه بعد از دهه فجر فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

وی افزود: امروز آموزشگاه‌های آزاد به عنوان بازوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌‎ای در راستای اقتصاد مقاومتی در حال برگزاری دوره‌های مهارتی منتج به اشتغال هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان ادامه داد: فردی که برای گذراندن دوره آموزش‌های مهارتی به آموزشگاه مراجعه می‌کند باید پیش‌بینی اشتغال او را مد نظر داشت.

مختاران افزود: مدرک گرایی تاثیری در نیت اصلی ما که اشتغال است، ندارد لذا آموزش‌هایی باید مد نظر باشد که منجر به اشتغالزایی شود.

وی به تاثیرگذاری آموزش‌های مهارتی بر اشتغال اشاره کرد و گفت: توسعه پایدار باید بر مبنای آموزش باشد از این رو آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای زمینه‌ ساز توسعه اشتغال در کشور است.

انتهای پیام/ب

افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در همدان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.