دادستان‌های ایالت مریلند درباره منابع مالی زمین‌های گلف رئیس‌جمهور آمریکا در اسکاتلند تحقیق می‌کنند.

تحقیقات دادستان‌های آمریکا درباره منابع مالی زمین‌های گلف ترامپ در اسکاتلندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نشریه آمریکایی هیل، دادستان‌های ایالت مریلند درباره منابع مالی زمین‌های گلف دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در اسکاتلند تحقیق می‌کنند.

بر اساس گزارش روز دوشنبه تایمز آو لندن، دادستان های مریلند درخواست رسمی برای دریافت اسناد مالی مربوط به زمین‌های گلف ترامپ در اسکاتلند را ارائه کرده اند.

دادستان های مریلند برای تحقیق درباره اینکه آیا رئیس جمهور آمریکا قانون اساسی این کشور را نقض کرده است یا خیر، به دنبال آن هستند تا اسناد مالی شرکت هلدینگ «دی جِی تی» که مالک زمین گلف ترنبری ترامپ است و همچنین اسناد مالی برج بین المللی ترامپ را در شهر واشنگتن، پایتخت آمریکا، به دست آورند.

برایان فراش، دادستان کل ایالت مریلند، مسئول تحقیقات در این خصوص است که آیا ترامپ با دریافت پول از دولت های خارجی از طریق هتل بین المللی خود در واشنگتن، قانون اساسی آمریکا را نقض کرده است یا خیر.

بانک دویچه وله آلمان روز جمعه فاش کرد سال ۲۰۱۶ میلادی درخواست ترامپ را مبنی بر اعطای وام برای زمین گلف ترنبری رد کرده است. گزارش دویچه وله باعث شده است اکنون این پرسش مطرح شود که منابع مالی زمین های گلف ترامپ در اسکاتلند از کجا تأمین می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار