مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : هم اکنون بیش از ۷۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در این شهرک‌ها در دست بهره‌برداری است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از اقدامات انجام شده در حوزه شهرک‌های صنعتی استان طی سال‌های بعد از انقلاب یاد کرد و گفت : هم اکنون بیش از ۷۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در این شهرک‌ها در دست بهره‌برداری است.

وی با اشاره به تاسیس شرکت شهرک‌های صنعتی از سال ۷۳، گفت : در این سال‌ها اقدامات قابل توجهی در حوزه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شده است.

وی تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی که اکنون در استان فعال است را ۲۱ مورد اعلام کرد و یادآور شد: مساحتی که در این نواحی و شهرک‌ها در اختیار داریم ۲۳۴۱ هکتار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: از این میزان اراضی حدود ۱۴۵۰ هکتار عملیاتی شده و بیش از ۵۶۰ هکتار آن نیز به متقاضیان واگذار شده است.

کردستانی تعداد قرارداد‌هایی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با متقاضیان منعقد شده را ۱۱۵۲ مورد اعلام کرد و یادآور شد: هم اکنون نیز ۴۴۲ واحد صنعتی با مساحت ۲۲۸ هکتار در این مناطق به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته این مسئول، میزان سرمایه‌گذاری واحد‌های صنعتی به بهره‌برداری رسیده بیش از ۷۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ایجاد شده نیز نزدیک ۸۸۰۰ نفر است.

وی اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ طرح صنعتی نیز در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان در دست احداث است.

کردستانی از تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هم یاد کرد و افزود: اکنون تقریبا تمامی این نواحی دارای آب، برق، گاز و ... هستند.

وی با اشاره به حمایت‌هایی که در این مدت از واحد‌های صنعتی انجام شده، عنوان کرد: در این سال‎ها انواع خدمات آموزشی، زیرساختی، تسهیلاتی و ... در اختیار واحد‌ها قرار گرفته و تلاش کردیم اراضی را نیز با قیمت مناسبی در اختیار متقاضیان قرار دهیم .

 

 

انتهای پیام/د

۷۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در شهرک‌ها صنعتی

 

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.