۲ هزار طرح محرومیت‌زدایی در استان فارس اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ،حمید کارگر معاون فنی و محرومیت‌ زدایی بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به اینکه ۴۰ هزار طرح محرومیت‌ زدایی در کل کشور در نظر گرفته و سهم هر استان مشخص شده، گفت: سهم استان فارس ۲ هزار طرح است که در قالب فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و بهداشت به طور همزمان در سراسر کشور افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌ های عمرانی در قالب ۵۰ درصد ساخت و ۵۰ درصد مرمت و تکمیل است، بیان کرد: بازه زمانی که برای اجرای این طرح‌ها در نظر گرفته شده از دهه فجر امسال تا دهه فجر سال آینده است و در استان فارس برخی از طرح‌ ها زودتر از زمان تعیین شده به بهره برداری می‌رسد.

کارگر ادامه داد: ۳۳۰ مورد ساخت و ۱۳۵ مورد تکمیل و بهسازی خانه نیازمند با مشارکت دستگاه‌های اجرایی از جمله کمیته امداد در استان در نظر گرفته شده است که در این بازه زمانی انجام می‌شود.

معاون فنی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی استان فارس تصریح کرد: ۱۵۰ نیروگاه کوچک خانگی برای عشایر، لایروبی ۱۲ قنات در استان، ساخت کانال‌های آب در برخی از شهرستان‌ها از جمله ممسنی و استهبان دیگر اقداماتی است که در قالب این ۲ هزار طرح انجام شده است.

وی اضافه کرد: ساماندهی گلزار شهدا از دیگر اقداماتی است که با مشارکت بنیاد شهید انجام می‌شود و در یک ماه آینده ۱۲ گلزار در روستا‌های استان ساماندهی می‌شوند.
انتهای پیام/ت

اجرایی شدن طرح‌های محرومیت زدایی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار