تیم فوتبال الهلال عربستان رقیب آسیایی استقلال در حال نیم فصل دوم خود را آغاز می‌کند که چندین تغییر در جایگاه سرمربی و بازیکن داشته است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه ارم نیوز، تیم فوتبال الهلال عربستان که حریف فعلی تیم استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا است، در حالی نیم فصل دوم لیگ را آغاز می کند که چندین تغییر در ترکیب تیم و جایگزینی سرمربی خود داشته است.

آبی پوشان در حالی لیگ را آغاز می‌کنند که مامیچ کروات را به عنوان سرمربی جدید در اختیار گرفته اند. این تیم با ۴۰ امتیاز در صدر جدول لیگ عربستان پادشاهی می‌کند. هم چنین برترین خط حمله لیگ با ۴۰ گل زده را در اختیار دارند و آقای گل لیگ تا به این جا گومز با آمار ۱۲ گل از همین تیم است.

آمار خیره کننده بازیکنان الهلال نشان می‌دهد بعد از چند وقت می‌توانند به عنوان مدعی چه در آسیا و چه در لیگ عربستان خود نمایی کنند. حالا باید دید بازیکنان جدید با قدیمی‌ها تا چه حد اخت می‌شوند که در نهایت تفکرات سرمربی را پیاده کنند.

البته الهلال بازیکنانی، چون سالم الدوساری و سلمان فرج را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. اما بازیکنان تازه مصدوم شده این تیم یعنی عمر عبدالرحمان و سوریانو احتمالا به بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌رسند.


بیشتر بخوانید:

برگزاری تمرین آبی پوشان زیر نظر شفر / جشن تولد رحمتی در پژوهشگاه صنعت نفت

بازیکن استقلال همچنان خارج از دسترس

منشا استقلال را دور زد


انتهای پیام/

الهلال عربستان برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا آماده می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار