عملیات اجرائی طرح فاضلاب در ۷ شهر قائمشهر، آمل، تنکابن، محمودآباد، نکا، بهشهر و گلوگاه در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ذاکری مدیرعامل آبفاشهری مازندران به اجرای طرح‌های فاضلاب در استان‌ اشاره کرد و گفت: تا کنون ۹۳۱ کیلومتر خط انتقال فاضلاب و ۸ باب تصفیه خانه در مدار به ظرفیت جمع آوری و تصفیه ۴۳ هزار متر مکعب فاضلاب در روز و تولید روزانه ۶۳ هزار و ۵۰۰ متر مکعب پساب، احداث شد.

وی افزود: درحال حاضر ۶ شهر ساری، بابل، جویبار، بابلسر، نوشهر و چالوس، از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب استفاده می‌کنند.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران ادامه داد: عملیات اجرائی طرح فاضلاب در ۷شهر قائمشهر، آمل، تنکابن، محمودآباد، نکا، بهشهر و گلوگاه در حال اجرا و مطالعات زیست محیطی و مرحله اول و دوم فاضلاب ۳۰ شهر در حال انجام است.

ذاکری با بیان اینکه این شرکت در بخش آب دارای ۶۱۴ هزار مشترک شهری و روستایی است، گفت: هم اکنون ۱۰۶۶ کیلومتر خط انتقال، ۷۴۴۶ کیلومتر شبکه توزیع آب، ۴۴۳ هزار و ۸۸۸ متر مکعب ظرفیت مخزن ذخیره در استان وجود دارد.

وی افزود: آب آشامیدنی مشترکین این استان از طریق ۲۹۸ حلقه چاه، ۳۰ دهنه چشمه و ۳ سد به ظرفیت ۳۲۹ میلیون مترمکعب درسال تامین می‌شود.

ذاکری گفت: ۱۴ شهر استان دارای طرح اجرایی فاضلاب است و ۵۵هزار و ۴۸۶ انشعاب فاضلاب نصب و ۴۶هزار و ۷۲۶ مشترک نسبت به جاری سازی انشعاب خود اقدام کردند.

انتهای پیام/آ

طرح فاضلاب در ۷ شهر مازندران اجرا می‌شود

برچسب ها: دهه فجر 97 ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار