خروج کاربران از کانال معاند و دروغ‌ساز آمدنیوز، به نیم میلیون نفر رسید و این روند همچنان ادامه دارد.

نیم میلیون عضو از آمد نیوز خارج شدند / خروج گسترده‌ی کاربران از آمد نیوز همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با استناد به آنالیز سایت‌های معتبر، ادامه خروج گسترده کاربران از آمدنیوز قابل پیش‌بینی بود و تازه‌ترین بررسی‌ها نیز از تأیید این خبر حکایت دارد.

 بسیاری از مخاطبان آمدنیوز دلایل خروج خود از این کانال را دروغ‌پردازی، انتشار جعلیات، داستان‌سرایی‌های بی‌پایه و اساس، تناقض‌گویی، تجزیه‌طلبی، سوءاستفاده از مطالبات مردم، وابستگی آمدنیوز به سرویس‌های جاسوسی به ویژه عربستان و رژیم صهیونیستی، سرقت اطلاعات کاربران، دام‌افکنی، فریبکاری مدیر آمدنیوز و فساد اخلاقی زم عنوان کرده‌اند و معتقدند سایر کاربران هم باید نسبت به این موارد هوشیار شوند تا اسیر دام‌های آمدنیوز نشوند.

نیم میلیون عضو از آمد نیوز خارج شدند / خروج گسترده‌ی کاربران از آمد نیوز همچنان ادامه دارد.

این کانال سعی می‌کند خودش را طرفدار مردم و در کنار آن‌ها نشان دهد اما مردم ایران و دغدغه‌های اصلی‌شان برایش اولویت ندارد و سعی می‌کند نشان دهد که بی‌طرف است و از جایی پشتیبانی فکری و مالی نمی‌شود اما گاهی برخی همکاران سابق آنها علیه خودشان افشاگری می‌کنند و پشت‌پرده آن‌ها را رو می‌کنند.

یک روز راهپیمایی‌های میلیونی مردم در ۲۲ بهمن، روز قدس، ۹ دی و ... را کمرنگ و معدود نشان می‌دهد، روز دیگر کوچکترین تجمع در دورترین نقاط ایران را به خبر اول مملکت تبدیل می‌کند و آنقدر مطلب منتشر می‌کند تا به هدفش برسد. برای گردانندگان این کانال اهمیتی ندارد مطلبی که به دستش رسیده چیست، همین که علیه نظام جمهوری اسلامی باشد و بین مردم و نظام فاصله بیندازد کافی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فضای مجازی ، آمدنیوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
چقدر باید جاهل .نادان باشی که فکر نکنی کی پشتیبانی مالی از این خاین ها رذل ها .وطن فروش ها میکند و عضو شون شوی .و بهشون اعتماد کنی .واقعا که
آخرین اخبار