پروژه‌های عمران شهری و روستایی شهرستان ری استان تهران در چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح شد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور  امروز در مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمران شهری و روستایی شهرستان ری گفت: در دهه فجر امسال ۱۰۵ پروژه عمرانی شهرستان ری به ارزش ۱۴۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در حوزه‌های عمران شهری و روستایی، کشاورزی، صنعت، ورزش، بهداشت و درمان و راه افتتاح می‌شود.

وی همچنین گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی هزار و ۱۶۲ پروژه عمرانی در استان تهران با صرف سه هزار و ۶۲۸ میلیارد تومان و ۱۷.۲ میلیون یورو افتتاح می‌شود.

جمالی نژاد با بیان اینکه ایام الله دهه مبارک فجر زمان مناسبی برای مسئولان است تا اقدامات و فعالیت‌ها را با افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی به اطلاع مردم برسانند، بر لزوم اطلاع رسانی صحیح، دقیق و به موقع اقدامات و فعالیت‌ها از سوی دستگاه‌ها تاکید نمود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه بر برگزاری برنامه‌های گرامی داشت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از سوی شهرداری‌ها و با همکاری و هماهنگی سایر سازمان‌ها در تمامی محلات شهر و با مشارکت مردم تاکید نمود و گفت: مشارکت مردم در صحنه انقلاب مهمترین دستاورد انقلاب است که تهدیدات را تبدیل به فرصت کرده است و بیانگر این موضوع است که مردم خود را مالک انقلاب می‌دانند.

جمالی نژاد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و فداکاری‌های شهیدان برای استقرار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: به گذشته خود افتخار می‌کنیم و در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری به افق‌های پیش رو امیدواریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار