رقابت های رزمی قهرمانی بانوان کشور برگزار شد

هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی اسپورت کیک بوکسینگ (ویژه بانوان) قهرمانی کشور در بهمن ماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار شد.

رقابت های رزمی قهرمانی بانوان کشور برگزار شدبه گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی اسپورت کیک بوکسینگ (ویژه بانوان) قهرمانی کشور در بهمن ماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار شد.
این دوره از رقابت‌ها با استقبال چشم گیری مواجه شد و نزدیک به ۲۰۰ ورزشکار این رشته از سراسر کشور در رده‌های سنی مختلف با مسئولیت نینا علیپور (نایب رئیس کمیته ایسکا) در این رقابت‌ها شرکت کردند.

شرکت کنندگان در این مسابقات، سطح برگزاری این دوره به لحاظ کمی و کیفی بالا بوده و استاندارد‌های فدراسیون هنر‌های رزمی در آن لحاظ شده بود. همچنین در حاشیه این مراسم از کتایون ختایی (نائب ریس سابق کمیته ایسکا) شاه‌صنم صدیقی (سرمربی تیم ملی موی‌تای کشور) و مریم پرنیان (ناظر محترم فدراسیون ورزش‌های رزمی) با اهدای مدال و جوایز، تشکر و قدردانی به عمل آمد.

به گفته نینا علیپور مسئولین کمیته ایسکا و فدراسیون ورزش‌های هنر‌های رزمی کشور، علیرضا نجفی (ریاست کمیته ایسکا) و پوریا حسن‌زاده (دبیر کمیته ایسکا) در ماه‌های گذشته نهایت همکاری و مساعدت برای برگزاری هر چه بهتر این دوره از رقابت‌ها را داشته‌اند. همچنین به گفته وی بخش بانوان کمیته ایسکا برنامه‌های متنوعی برای موفقیت روزافزون بانوان ورزشکار در این رشته را خواهد داشت.
وی در پایان از زحمات تمامی دست‌اندرکاران کمیته بانوان در بخش‌های مختلف اعم از تدارکات هیات ژوری، واحداجرایی، به ویژه داوران حاضر تشکر و قدردانی به عمل آورد.


بیشتر بخوانید:

پیروزی ملی پوشان کیک بوکسینگ کشورمان در مسابقات آسیایی

جسد قهرمان کیک بوکسینگ جهان پیدا شد

ورزش کیک‌بوکسینگ +فواید آن/ چطور با کیک‌بوکسینگ لاغر شویم؟!


انتهای پیام/

برگزاری رقابت های اسپورت کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در بخش بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار