در چهارمین روز از دهه فجر نمایشگاه مدرسه انقلاب امروز در دبیرستان شهید بهشتی ناحیه ۲ رشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، یاسر تقوا، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر نمایشگاه مدرسه انقلاب با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان در دبیرستان شهید بهشتی ناحیه ۲ رشت افتتاح شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی، چگونگی شکل گیری انقلاب، نحوه پیروزی و توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف در ۱۲ غرفه به نمایش گذاشته شده است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: ۱۲ راوی نیز با حضور در این نمایشگاه درباره دیپلماسی امام خمینی (ره)، فراز و نشیب‌های انقلاب، توطئه‌های دشمنان قسم خورده علیه کشور، تهاجم فرهنگی و جنگ سایبری دشمنان گفتگو می‌کنند.

یاسر تقوا افزود: هفتمین نمایشگاه مدرسه انقلاب تا ۲۲ بهمن ماه در دبیرستان شهید بهشتی ناحیه ۲ رشت دایر است و دانش آموزان نواحی یک و دو رشت می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ عصر از آن دیدن کنند.

وی به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان علیه کشور به ویژه جوانان اشاره و تصریح کرد:تحلیل انقلاب اسلامی با موضوعات دیروز، امروز فردا از دیگر برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان است که برای دانش آموزان ارائه می‌شود.

آیین افتتاح هفتمین نمایشگاه مدرسه انقلاب با حضور علی جانباز معاون فرهنگی برادران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور و جمعی از مسئولان استانی برگزار شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

گشایش نمایشگاه مدرسه انقلاب در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.