پیکر مطهر مرتضی علی احمدی شهید حادثه تروریستی شهرستان نیکشهر امروز بر دستان مردم ولایتمدار زاهدان تشییع و خاکسپاری شد.

ثموری معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان وبلوچستان در گفتگو به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر «مرتضی علی احمدی» شهید حادثه تروریستی شهرستان نیکشهر باحضور مقامات لشکری و کشوری از مقابل مسجد جامع زاهدان برگزارشد.

وی افزود: پیکر مطهر این شهید از مسجد جامع زاهدان به سمت گلزار شهدای بهشت مصطفی (ص) با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم انقلابی شهید پرور این شهر تشییع و در قطعه شهدا به خاک سپرده شد.


بیشتر بخوانید:حمله گروهک تروریستی جیش الظلم در نیکشهر


مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان، چون جان شیرین از دستاورد‌های نظام و خاک میهن اسلامی دفاع می‌کنند و همچنان دفتر شهادت را گشوده نگه داشته و همواره مردانه در مقابل دشمنان ایستاده اند.

از ۲ هزار و ۵۵ شهید سیستان و بلوچستان ۹۳۴ شهید دوران دفاع مقدس، ۲۰۶ شهید توسط ضد انقلاب، ۷۴۹ شهید توسط اشرار، ۹ شهید مدافع حرم و ۱۵۷ نفر در حوادث متفرقه به شهادت رسیده اند.

عوامل تروریستی گروهک «جیش الظلم» ۱۳بهمن ماه با حمله به صبحگاه نیرو‌های سپاه شهرستان نیکشهر یکی از پرسنل سپاه به نام مرتضی علی احمدی را به شهادت رساندند در پی این حادثه تروریستی ۶ نفر دیگر مصدوم شدند.

انتهای پیام/ف

پیکر مطهر مرتضی علی احمدی شهید حادثه تروریستی تشییع و خاکسپاری شد

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار