به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اولین کارگاه آموزشی حرفه ای شاغلین پیمانکاری در سنندج برگزار شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی کارگاه آموزشی حرفه ای شاغلین پیمانکاری با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان کردستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، معاونت فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان کردستان و تعدادی از مدیران کل ادارات استان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای سنندج برگزار شد.

احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد افتتاح اولین کارگاه آموزشی گفت : با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان کردستان ودر راستای تفاهم نامه منعقده اولین کارگاه آموزشی تقلیل فشار گاز در سطح شرکت های گاز استانی بصورت عملی افتتاح گردید و با راه اندازی این مرکز آموزشی اقدامات بسیار موثری برای تحت پوشش قرار گرفتن نیروی های شرکتی برای آموزش ضمن خدمت فراهم گردیده است.

وی به استانداردهای آموزشی اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به برون سپاری خدمات شرکت گاز استان کردستان به بخش خصوصی و به منظور کیفی سازی خدمات این کارگاه آموزشی افتتاح و به توانمندی سازی نیروی های شاغل در شرکت گاز استان کردستان کمک موثری می نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان بیان کرد: در شرکت ملی گاز ایران ۳۲ استاندارد شغلی در حال تدوین است که ۱۱ استاندارد آن با همکاری شرکت های گاز استانی مراحل تائید نهایی را سپری می نماید که ۳ مورد از این استانداردها در این کارگاه آموزشی و در تفاهم نامه فیمابین برای اجرای آموزش های لازم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/م

افتتاح اولین کارگاه آموزشی تقلیل فشار گاز در کردستان

 

برچسب ها: دهه فجر ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.