معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد از اختصاص ۱۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح طرح های عمرانی در مهاباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ایرج شجاعی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد گفت: در دهه مبارک فجر امسال، ۶۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۱۳ میلیارد تومان شامل ۵۵ طرح روستایی و ۱۳ طرح درون شهری در شهرستان مهاباد به بهره برداری می‎رسد.

وی افزود: افتتاح تصفیه خانه شهرستان مهاباد که با فرآیند «DAF» جدیدترین فرآیند تصفیه آب در سطح کشور است افتتاح می‎شود و همزمان مجتمع آبرسانی به ۱۴۱ روستا که برای تکمیل آن بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار صرف می‎شود کلنگ زنی و به بهره برداری می‎رسد.

شجاعی تصریح کرد: ۹ میلیارد تومان در مرحله اول برای خرید تجهیزات و اجرای عملیات این پروژه مصوب شده که درحال حاضر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون آن هزینه شده است.

وی در ادامه با اشاره به آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی اظهار کرد: بیش از ۷ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آسفالت و لکه گیری محور‌ها و معابر روستایی هزینه شده است که در دهه فجر به بهره برداری می‎رسند.

فرماندار مهاباد گفت: استودیو پیشرفته مرکز صداوسیمای مهاباد نیز با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در این ایام توسط مقامات عالی رتبه کشوری افتتاح می‎شود.

شجاعی اضافه کرد: عملیات گازرسانی به روستا‌های مهاباد نیز با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان از ابتدای سال جاری بصورت جدی در دستور کار قرار دارد و کلنگ زنی ایستگاه‌های تقلیل فشار محور زمزیران مهاباد نیز با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر انجام می‎شود.

انتهای پیام/ج

افتتاح طرح های عمرانی به مناسبت دهه فجر در شهرستان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.