فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از تخریب ۹۵ درصد کوره‌های ذغال در این استان با همکاری نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،عباس بهاری فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت : با همکاری قوه قضاییه و نیروی انتظامی ۹۵ درصد کوره‌های زغال در کرمانشاه به ویژه منطقه عثمانوند تخریب شده است.

وی گفت : گشت‌های یگان حفاظت با شناسایی مناطق دارای کوره‌های زغال موفق به این حجم از تخریب‌های گسترده شده اند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه بیان کرد: تعدادی از روستا‌ها به ویژه در عثمانوند به دلیل اعتیاد سرپرست خانواده ونبود منبعی برای گذران زندگی به این سمت و سو روی آورده اند.

وی با تاکید براینکه متخلفان از تیررس قانون دور نخواهند ماند، گفت: گشت‌های یگان حفاظت به طور جدی درصدد شناسایی و برخورد با خاطیان است.

بهاری تخریب و تصرف عرصه‌های منابع طبیعی را از دیگر چالش‌های پیش رو اعلام و عنوان کرد: عده‌ای سودجو که زمین خوار هم نیستند صرفا به دلیل طمع درصدد تصرف اراضی کشاورزی هستند.

وی وضعیت تخریب و تصرف عرصه‌های منابع طبیعی را در دالاهو، اسلام آباد غرب و گیلانغرب بحرانی‌تر دانست.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه خواستار همکاری مردم در گزارش تخلفات از طریق سامانه ۱۵۰۴ شد و گفت: یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت جدی دردصد برخورد با متخلفین، تشکیل پرونده و معرفی آنان به مراجع قضایی است .

 

 

انتهای پیام/د

کوره‌های زغال در کرمانشاه به ویژه منطقه عثمانوند تخریب شده است

 

برچسب ها: محیط زیست ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.