معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: به مناسبت دهه فجر امسال ۱۱ طرح ورزشی در استان افتتاح می‌شود.

بهره برداری از 11 طرح ورزشی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عبدالله جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان به افتتاح ۱۱ طرح ورزشی در دهه فجر اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها با اعتباری افزون بر ۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

وی از افتتاح سالن ورزشی مدرسه تیزهوشان همدان خبر داد و گفت: یک سالن ورزشی در روستای ابرو و یک سالن نیز در روستای انصار الامام از جمله طرح‌هایی است که به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در شهرستان همدان به بهره‌برداری می‌رسید.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان به افتتاح یک سالن ورزشی در روستای تجرک  فامنین اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای کفپوش سالن ورزشی دبیرستان دخترانه روستای کوهین در کبودراهنگ، کفپوش سالن ورزشی شهرک سیمان رزن، اجرای کفپوش سالن ورزشی منطقه قروه درجزین و کفپوش سالن ورزشی هنرستان حضرت زهرا(س) فامنین نیز از دیگر پروژه‌هایی است که در این ایام افتتاح خواهد شد.

جعفری با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی منطقه جوکار گفت: همزمان احداث زمین چمن مصنوعی شهرستان تویسرکان نیز آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای کفپوش سالن ورزشی مجتمع برنا در همدان اظهار کرد: سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی و ورزشی برنا نیز در ایام مبارک دهه فجر افتتاح خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان ادامه داد: برای افتتاح ۴ سالن ورزشی، افتتاح زمین چمن مصنوعی جوکار، سالن کنفرانس مجتمع برنا و خرید تجهیزات ورزشی استاندارد به منظور آغاز فعالیت‌های ورزشی در این اماکن ورزشی اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است

انتهای پیام/ب

افتتاح طرح ورزشی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.