مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از رفع مصدومیت برای کلوب بروژ بازی کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاوه رضایی، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که سابقه بازی در تیم های استقلال تهران و سایپا را دارد و پس از درخشش در شارلوا بلژیک به کلوب بروژ پیوست، پس از درخشش در بازی های ابتدایی دچار مصدومیت های پی در پی شد و حتی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات را از دست داد.

رضایی که با عقد قراردادی ۵ میلیون یورویی عازم بروژ شده بود،  برای او خوش یمن نبود و فشارهای کاذب این انتقال رکوردشکن و برخی اتفاقات دیگر سبب شد تا او از روزهایی اوجش به دور باشد. کاوه که با پیراهن بروژ در این فصل تنها یک بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد به خاطر مصدومیت زانو نزدیک به دو ماه خانه نشین شد تا پس از کنار رفتن از لیست ایران برای حضور در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در بسیاری از بازی های بزرگ داخلی و اروپایی نیز غایب سرشناس آبی مشکی های شهر بروژ لقب بگیرد.

البته خبر خوش برای هواداران کلوب بروژ آن است که در آستانه شروع مسابقات اروپایی، کاوه رضایی به تمرینات برگشته و ساعتی پیش در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم ژوپیر لیگ بلژیک رو در روی خنت قرار گرفت تا نشان دهد دوران مصدومیتش به پایان رسیده است.

اکنون کلوب بروژ با ۲۴ امتیاز در رتبه دوم جدول لیگ بلژیک قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

پیروزی شارلوا مقابل کلوب بروژ در غیاب بازیکنان ایرانی

پیروزی پرگل کلوب بروژ در غیاب کاوه رضایی

پیروزی کلوب بروژ برابر استاندارد لیژ در روز نیمکت نشینی رضایی


انتهای پیام/

کاوه رضایی با بروژ به فوتبال بازگشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار