شنیده‌ها حاکی ست مراحل پیوستن عبدالله ویسی مربی به شاهین شهرداری بوشهر در حال نهایی شدن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شاهین شهرداری بوشهر که از سه‌شنبه هفته پیش بی‌سرمربی شده، مثل اینکه تا فردا صاحب سرمربی جدید خواهد شد.

پس از آنکه محمود فکری سه‎‌شنبه هفته پیش در تمرین‌ها حاضر نشد و شاهینی‌ها را حدود ۲۴ ساعت پیش از بازی مقابل فجر سپاسی تنها گذاشت، مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: او بدون هماهنگی بوشهر را ترک کرده است.

فکری بعد از ترک بوشهر، مسائل مالی را علت جدایی خود از تیم شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرد؛ موضوعی که واکنش‌های مختلفی در محافل ورزشی استان به دنبال داشت.

او حالا در تمرینات سرخپوشان پاکدشت که رقیب شاهین شهرداری بوشهر به شمار می‌رود و یک پله از تیم بوشهری بالاتر است، حضور یافته است.

امروز فوتبال بوشهر نوشت، طبق آخرین خبر‌ها اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، سرمربی سابق تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان دوشنبه به بوشهر می‌آید تا قرارداد نهایی خود را با شاهین شهرداری امضا کند.

مربیانی نظیر جوان نکونام، محمد ربیعی و عبدالله ویسی از جمله گزینه‌های مورد نظر هیات مدیره شاهین بودند که گویا بخت ویسی از همه گزینه بیشتر است و به احتمال زیاد او مقابل مس کرمان روی نیمکت شاهین شهرداری خواهد نشست.

گفته می‌شود دو بازیکن با سابقه بوشهری که در لیگ برتر پیراهن تیم‌های مختلف را بر تن کرده‌اند از جمله گزینه‌های دستیاری ویسی در شاهین شهرداری بوشهر هستند.

شاهین اکنون با ۳۳ امتیاز در رده سوم جدول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان است و هفت امتیاز با تیم صدرنشین گل گهر سیرجان اختلاف دارد.

انتهای پیام/ک

شاهین شهرداری بوشهر صاحب سرمربی جدید می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.