رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی گزاف، بار دیگر مردم ایران را «ملتی تروریست و شرور» توصیف کرد و کشورمان را «یک مشکل واقعی» خواند.

ترامپ بار دیگر به مردم ایران توهین کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در گفتگویی تفصیلی با شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس، بار دیگر در توهینی آشکار و گستاخانه مردم ایران را «ملتی تروریست و شرور» توصیف و کشور ایران را «یک مشکل واقعی» خواند.

ایران را از پایگاه نظامی در عراق تحت نظر خواهیم داشت

رئیس‌جمهور آمریکا در بخشی از این گفتگو تأکید می‌کند که قصد ندارد نیروهای نظامی آمریکا را از عراق خارج کند و می‌افزاید: «ما هزینه‌ زیادی برای ساخت پایگاه نظامی در عراق صرف کردیم، باید آن را حفظ کنیم. و یکی از دلایل حفظ این پایگاه این است که می‌خواهم کمی مواظب ایران باشیم زیرا ایران یک مشکل واقعی است».

او در پاسخ به این سوال مجری که آیا حفظ  نیروهای آمریکا در عراق به معنی قصد حمله به ایران است می‌گوید: «نه، می‌خواهیم توانایی تحت نظر داشتن ایران را داشته باشیم. تنها چیزی که می‌خواهم این است که بتوانیم ایران را تحت نظر داشته باشیم. ما یک پایگاه نظامی گران‌قیمت و باورنکردنی در عراق داریم و کاملا برای تحت نظر داشتن قسمتهای مختلف خاورمیانه پردردسر مناسب است و نباید از آن خارج شد. و این چیزی است که خیلی‌ها درک نمی‌کنند. می‌خواهم همه جا را تحت نظر داشته باشیم، مراقب باشیم و اگر مشکلی به وجود آمد یا کسی به دنبال سلاح هسته‌ای یا چیزهای دیگر بود، ما پیش از اقدام آنها باخبر شویم».

آمریکا ۷ تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کرده است

ترامپ در ادامه در خصوص مخالفتش با گزارش اخیر سازمانهای اطلاعاتی درباره پایبندی ایران به اجرای برجام گفت: من به اطلاعاتی که به دستم می‌رسد اعتماد دارم. اما باید این را به نیروهای اطلاعاتی بگویم که اگر آنها بگویند ایران یک مهد کودک فوق‌‍العاده است، من با آنها صد در صد مخالف خواهم بود. ایران کشور شروری است... شاید روزی (پای میز مذاکره) برگردند».

ترامپ در این زمینه ادامه داد: «درست است که من افراد اطلاعاتی دارم، اما بدين معنا نيست که بايد با آن‌ها موافق باشم. رئيس‌جمهور بوش هم آدم‌های اطلاعاتی داشت که می‌گفتند صدام در عراق تسليحات اتمی و انواع و اقسام سلاح‌های کشتار جمعی دارد. بعد چه شد؟ همان‌ها ما را درگير جنگی کردند که هرگز نبايد وارد آن می‌شديم. از آن زمان ۷ تريليون دلار در خاورميانه خرج کرده‌ايم و کلی کشته داده‌ايم. زمانی که به ايران نگاه می‌کنم، ايران را کشوری می‌بينم که کلی دردسر درست کرده است».

ایران به کشور متفاوتی تبدیل شده است!

وی در ادامه این گفتگو بار دیگر با دفاع از خروج یک‌طرفه و غیرقانونی آمریکا از برجام مدعی شد: «برجام توافق وحشتناکی بود که رئیس‌جمهور اوباما و جان کِری (وزیر خارجه سابق آمریکا) امضا کردند و اصلاً نمی‌دانستند که چه کاری انجام دادند. هنگامی من به این توافق وحشتناک پایان دادم، ایران سریع و ناگهانی به کشور متفاوتی تبدیل شد و اکنون با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو هستند...ببینیم چه خواهد شد».

مردم ایران «ملتی تروریست» هستند

رئیس‌جمهور آمریکا که خود در دوران تبلیغات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آشکارا افشا کرد که دولت آمریکا و دموکرات‌ها موسس و حامی تروریست‌های خاورمیانه و به خصوص گروه تروریستی هستند، در اظهاراتی گستاخانه بار دیگر مدعی شد: «ما در خاورمیانه مشکلات بسیار بزرگی داریم، و عامل اصلی همه این مشکل‌ها ملت شماره یک تروریست جهان، ایران است؛ بنابراين، وقتی مقامات اطلاعاتی من به من می‌گويند که ايران چقدر فوق‌العاده است، بايد بگويم که من همانی را باور می‌کنم که خودم می‌دانم».

گزینه حمله نظامی به ونزوئلا روی میز است

دونالد ترامپ در بخشی دیگری از این گفتگو درباره تحولات ونزوئلا، گزینه حمله نظامی آمریکا به این کشور را رد نکرد و گفت «این هم یکی از گزینه‌های روی میز» است.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین مدعی شد که نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا چند ماه پیش خواستار دیدار با او شده است، اما او با این دیدار مخالفت کرده «چون چیزهای وحشتناک زیادی در آنجا (ونزوئلا) در جریان است».

تنش اخیر در ونزوئلا پس از آن آغاز شد که خوان گوایدو، رئیس مخالفان دولت ونزوئلا  در اقدامی غیرقانونی و با چراغ سبز آمریکا، اروپا و برخی از کشورهای منطقه خود را رئیس‌جمهور ونزوئلا معرفی کرد. در حالی که مردم ونزوئلا چند ماه گذشته در انتخابات سراسری ریاست‌جمهوری با رأی قاطع، نیکلاس مادورو را به عنوان رئیس‌جمهور این کشور انتخاب کردند. گوایدو همچنین در ادامه اقدامات غیرقانونی و ساختارشکنانه خود با انتشار پیامی تصویری از مردم ونزوئلا خواست  علیه دولت قانونی این کشور به خیابان‌ها بیایند.

در حالی  آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای اروپایی و منطقه خوان گوایدو، رئیس‌جمهور خودخوانده را رئیس‌جمهور ونزوئلا می‌دانند که روسیه، ایران، چین، ترکیه، مکزیک، و کشورهای دیگر اعلام کردند مادورو را به عنوان رئیس‌جمهور ونزوئلا به رسمیت می‌شناسند.

انتهای پیام/

مصاحبه ترامپ با شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
ترامپ خودش و هیکلش توهینه نیازی به توهین کردن نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر تو و جورج بوش
Iran (Islamic Republic of)
فری
۲۲:۴۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
آقای ترامپ یه ضرب المثل هست ک میگن مرغ هر چه قدر که تو خاک بازی کنه خاکو اول تو سر خودش میریزه . شما هر وقت پشت سرتو دیدی حرف جنگو بکش وسط . در ضمن این چشم اگه به اون چشم اعتماد داشت خدا وسط یه بینی نمیذاشت . مطمئن باش اینقد ک به اسرائیل مینازی اونم بهت اعتماد نداره .
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۲۲:۳۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
ما یک سگ تو محله داریم خیلی پارس میکنه هر وقت میبینمش یاد ترامپ میفتم
Iran (Islamic Republic of)
Hamid
۲۰:۲۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
به نظرمن اصلا گوش دادن به صحبت های دولت امریکا مخصوصا رئیس جمهورش کار بی فایده ایست اسم تمدن بشریت رو هم زیرسوال میبررند آمریکاییها.رفتار وحشیانه آمریکا و سهیونستها رو هیچ انسانی فراموش نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
ترامپبند خودم به تنهای موشکی میسازم که مثل سگ بو بکشه وپیدات کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
توی آمریکا و اسرائیل تروریست هستی پس عصبانی باش و از عصبانیت بمیر.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۱۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
ازدیوانه چون ترامپ انتظار بهتر نیست اخه آدم عاقلتر توآمریکا نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
گفته مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
این همه آدم میکشی و تو منطقه موندی نه برا چیزای دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
من موندم این امریکا دیگه چه کشوریه دنیا چرا ایقد بی صاحبه
آخرش این دیوونه ها کره زمین را به نابودی میکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
آمریکا را غرب زده ها و افراد خود گم کرد بزرگش کرده اند وگرنه طبل توخالی شده است به همت امام و شهدا و ملت بزرگ ایران. غربیها با کمک قلدری به نام امریکا دنیارا تهدید و شرط و شروط میگذارند برای کشورهای مستقل دوره ی قلدری سرآمده ملتها زیر بار قلدری امریکا و غرب نمی روند این نوکران آنها هستند در کشورهای مختلف که گاهی اوقات سربلند میکنند ولی ملت ها با مشت گره کرد در دهان انها میکوبند . کسانی که وحشی بودند وغرب وحشی معرف بود در دنیا حتی بچه های آنها جانی هستند .ملت ما را تروریست مینامند . کافر همه را به کیش خود پندارد. مرگ بر امریکا.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ارش
۱۴:۴۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
چقدر از خود راضی از دیگران ناراضی تشریف دارند
Germany
سید
۱۳:۵۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
شتر در خواب بیند پنبه دانه
Iran (Islamic Republic of)
معتقدالحق
۱۱:۱۱ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
ادب مرد به ز دولت اوست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۴۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
آقای ترامپ ازاین کارا زیاد می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۰:۱۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
امریکا از اول انقلاب اسلامی که پایش از ایران قطع کردیم عصبانی هست وتا الان عصبانی هست و در این عصبانی بمیر امریکا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
همینطور افرادی که وابسته به ادمکشهای امریکایی هستند ورای منفی میدهند ،هیچ انسان منصفی نمیاد به دشمن بیرحم کشورش را تایید کنه ،،رای منفیها یا از وابسته های منافقین هستند یا از مزدوران انها ،
Iran (Islamic Republic of)
تقي
۰۹:۰۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
ا مرگگگگگگگگگگگگگگگگ بر امريكا

ننننگگگگگگگگگگگگگگگگگت باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
فقط یک کلمه. ناقص عقل
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۲۱ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
امریکای جنایتکار چیزی که خودش لایق آن هست به دیگران نسبت میدهد دولتمردان امریکا فقط برای نمونه اگر در طول حیات خود کار انسان دوستانه بدون هیچ گونه چشمداشتی در کشوری انجام دادند به جهانیان اعلام کنند که ندارند امریکا همواره بدنبال دخالت در اموردیگر کشورها , ترور رهبران کشورهای مستقل , غارت منابع کشورها , انجام کودتا در کشورهای مستقل , ایجاد جنگ و کشتار مردم کشورها , لشکرکشی و اشغال سرزمین دیگر کشورها , ایجاد بازداشتگاهها و شکنجه گاههای مخفی در کشورها , انجام حملات بیولوژیک در دیگر کشورها در قالب تحقیقات علمی و استفاده از مردم آن کشورها بعنوان موش ازمایشگاهی و تحریم اقتصادی و دهها یا صدهامورد جنایات دیگر . حال باید پرسید اقای ترامپ با این اوصاف شما تروریست هستید یا دیگران ؟ مانند اراذل و اوباش جهانی برای دیگر کشورها خط و نشان میکشید نمونه آخرین آن هم تهدید کشور ونزوئلا به جنگ و ایجاد جنگ داخلی در این کشور توسط شماست لعن و نفرین تمام مظلومان عالم بر شما و دوستان شما از هر قشری در سرتاسر عالم
Iran (Islamic Republic of)
حسین علیان
۱۴:۴۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
با بیچاره بدبخت فلک زده حق داره از ایران عصبانی باشه ،امریکاییها بقول خودشان چندین ترلیون $هزینه کردند با میلونها ساعت فکر که بابت هرساعت ان کلی $دادند ودست اخر جز شکست وخواری ونکبت چیزی نصیبشان نشده ،بخدا قسم حق داره ،بقول شهید والا مقام بهشتی ،اامریکا از دست ما عصبانی باش واز این عصبانیتربمیر ،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
به قول امام عزیز(رحمه الله علیه)هیچ غلطی نمیتونه بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
اینهایی که میان منفی میدن ،یا از نوکران امریکایند یا از وابستگان منافقین که از داهش بدترند ،چون هیچ ایرانی نمیاد وطنش رو به دشمن بفروشه ،بقول خمینی ره منافقین از کفار بدتند ،واقعا که حقیقت محضه،
Iran (Islamic Republic of)
م.ه.د.ی
۰۷:۲۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
ونوزئولا نیز مانند ایران یکی از کشورهای موثر در حوضه ی نفت و گاز و مخالف سیاستهای امریکا است .
باید امریکا برای تسلط براین کشور دست به یک همچین کاری بزند.
او هم دنبال تسلط بر هر فریاد ازادیست و هم دنبال نفت.
پس یک دولت دست نشانده میتواند اهداف آنها را محقق سازد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
آمريكا از دست ما عصباني باش و از اين عصبانيت بمير
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۰۷:۰۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
این دیونه است یه فکری بحالش بکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
حرف آخر را با شما یانکی ها رهبر عزیز تر از جانمان و نیرو های مسلح ما خواهند زد. منتظر باش تا نتیجه هفت هزار میلیارد دلار هزینه تان در غرب آسیا ببینید. زهی خیال باطل. کنترل ایران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
تو مو میبینی من پیچش مو آقای ترامپ نفسش از جای گرم در می آید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
ترامپ بی ادب
Iran (Islamic Republic of)
Samad
۰۴:۰۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
بله ترامپ اندازه فهم خودش از اطلاعاتی که به میدهندبرداشت میکند
ملت قهرمان ایران چون قدرت دولت امریکا ومخصوصا ترامپ رازیرپاهایشان لقدمال کرده وعابروی ابرقدرتی چون شیطان بزرگ رادردنیا برده وبامشتهای گره کرد به دهانسان کوبیده ملت تروریست میشماردبه اندازهای نفخم هست کهفراموش کرده میگفت داعش را امریکا بوجود اورده
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۲:۴۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
هیچ کشوری دلش واسه کشور دیگه نمیسوزه .فقط و فقط باید روی پای خودمون به ایستیم .دنبال برجام و اف ای تی اف .اس پی وی .پی وی سی و چسب و از این جور چیزها نباشیم. فقط وقت تلف کردنه .خواهشن سیاستمداران کشور اول باید مواد اولیه کالاها رو باید بتونیم خودمون تولید کنیم .مثل مواد اولیه لاستیک و پلاستیک و خیلی چیززهای دیگه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
ازکوزه برون تراود آنچه در اوست هم تروریست است هم شرور هم جنایتکارخون آشام.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۱:۳۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
کشوری که خود با غارت وجنایت حدود 300 سال برسرکار آمده و در طول این سالها هر جنگ وخون ریزی در کل این جهان زیر سر این کشور نا مشروع است این کشور خود کارخانه شرارت وترور می باشد
Iran (Islamic Republic of)
رحمن
۰۱:۱۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
ترامپ کابوی شش لول بند هنوز جوهر شناسنامه شما بعنوان آمریکا خشک نشده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
ننگ بر دروغگوی فریبکار ترامپ ودزدان واختلاس گران وزور گویان و مکار و مکاره ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
باید اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
محسن نصیر...
۲۳:۳۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
سلام،این ترامپ مشگل روحی دارد این را حتی انجمن روانشناسان امریکا تایید کرده من نیز به عنوان کارشناس ارشد روانشناسی عمومی تایید میکنم که ترامپ مشگل روحی داشته و خود نمی داند که چه گوید نوعی فرافکنی مشکلات و عقده های روانی خود هست،امریکا خود ابر تروریست بین المللی هست و نمونه اش جنگ ویتنام.عراق.یمن.افغانستان.بخشی از افریقا.سوریه و زدن بمب اتم به ژاپن و...هست.محسن.فوق لیسانس روانشناسی عمومی.
Iran (Islamic Republic of)
رحمت
۲۳:۳۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
بیخیال حرفهای این دیونه
Iran (Islamic Republic of)
زهرامسیبی
۲۳:۲۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
امریکا تو همانی که دولت مصدق راسرنگون کردی تمام تاریخ ما از روی انگلیس وامریکا کشیده ایم
Iran (Islamic Republic of)
من
۲۲:۴۵ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
وهمین طور روسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
وقتی وزیرای خودمونم به مردم توهین میکنن دیگه از خارجی چه انتظاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
واقاااااا.لایک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا
مرگ بر آمریکا
مرگ بر آمریکا
مرگ بر آمریکا
مرگ بر آمریکا
مرگ بر آمریکا
مرگ بر آمریکا
مرگ بر آمریکا
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
به قول امام خمینی رحمت الله علیه فرمودآمریکاهیچ غلطی نمیتواندبکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکاه ودونباله روهای داخلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا و نوکرانش ، مرگ بر منافقین کوردل ، مرگ بر اسرائیل ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
آقای ترامپ تروریست همان پسرکوچکت وداماد صهیونیستی ات هستند تروریست سران جنایتکارآمریکاهستند بفرمایید الآن الشباب. بوکوحرام. القاعده. داعش چندحقوق ازآمریکامیگیرن آقای ترامپ لو رفتی کشورترکیه شاهد همدستی آمریکاباتروریستها درسوریه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
اتحاد
۲۱:۵۶ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
ترامت در تحمیل تحریم تا اینجا شکست فاحشی خورده و به احدافش نرسید .این است که به اراجیف دل خودش و آل سعود و صهیونیست ها رو خوش کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
حرف مفت میزنه،بیخیال این دیونه شید!!
Iran (Islamic Republic of)
رها
۲۱:۳۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
حیوان روانی مثل ترامپ روح وروانش پریش واشفته است فقط باتقویت قوای نظامی وعلمی وفناوری ودانش وفرهنگی میتوان اورانابود کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
برای ترامپ همین بس که وقتی واژه نادان را در گوگل جستجو می کنید با سرعت تمام جواب می دهد ترامپ.
Iran (Islamic Republic of)
رضا.
۲۱:۲۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
انشااله22بهمن جوابشو میدیم.تروریست خودتی وجدآباءت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
ترامپ هم خدا را میخواد هم خرما را هم میاد توی خلیج فارس هم هزیون میگه هم هیچ کس حق نداره به اسب شاه بگه یابو
Iran (Islamic Republic of)
Masood
۲۱:۱۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
نمیدونیم با اختلاس بجنگیم یا با این دیوانه
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۲۱:۰۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
اما ملت آمریکا مردم شریفی هستند که آخرش شرف ترامپ را به باد خواهند داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
مردم شدن گوشت قربونی،داخل کشور آقا زاده ها واختلاسگرا افتادن به جونمون وتو صف کالا باید کشته بدیم و در خارج حیوان صفتایی مثل ترامپ بهمون توهین میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ن ا ش ن ا س
۲۰:۵۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
از اقاى دكتر الهى قمشه اى ياد گرفتم : نبايد عصبانى بشويم ما كه حرف بدى نزديم او دهن خودش را كثيف كرد و بار ديگر حرف هاى زشت و خارج از ادب به دور از تربيت صحيح خانوادگى و بدون رعايت نزاكت حرفه اى بزبان اورد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۵۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
ترامپ که مدعی است آمریکا 7تریلیون دلار درخاورمیانه هزینه کرده است اول از همه این 7تریلیون دلار همان پول خود خاورمیانه هستش.مسئله دوم این هست که ارزش اقتصادی وراهبردی خاورمیانه چه اندازه مهم هست که عین یک کنه به خاورمیانه چسپیده
اگر آزادی ملتها برایت مهم است در اتیوپی ویا دیگر کشورهای قحطی زده هزینه کن
روزی خواهد رسید که خوار وذلیل میشین.تاریخ بیانگر ظلم شما خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
سعیده . یک ایرانی
۲۰:۳۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
ترامپ . مرگ برامریگا جنایتکار وخونخوار .خدا ترا نابود کند . بد بخت بیچاره این همه بلاها رانمی بینی . غضب پروردگارعالم نمی بینی که در کشورت چه بلاهای برسرتان میاید.لعنت خدا براشما ها که از دست تان خون میچگد . مرک بر امریگا....
Iran (Islamic Republic of)
عباس فیروزپور
۲۰:۲۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
امام می فرمودند اگر آنها جلوی دین ما بایستند ما جلوی تمام دنیای آنها می اییتیم ما جواب توهین آنها را با تکاندن اقتصادشان می دهیم
Iran (Islamic Republic of)
صغری معافی
۲۰:۲۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
ترامپ غلط زیادی کرده مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۲۰:۱۵ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
ترامپ از ریاست جمهوری خواهی رفت وبا بی آبرویی هرچه دست و پا بزنی زودتر خواهی رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
کی بود که داعش رو بوجود اورد و عملا هیچ اقدامی علیه ان انجام نداد و ایا اگر ایران نبود داعش از بین میرفت ؟
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۹:۵۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
بچه میخواد خودش رو نشون بده چیکارش دارین
جواب ابلهان خاموشی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
خوشم میاد که از ایران ترس داره. آمریکا هیچ غلطی نمیکند.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۹:۳۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
بله ما مشکل سازیم و مشکل ساز خواهیم بود
چون مستقلیم ،چون باج بده نیستیم ،چون به تواناییهای برو بچه ها و جوانان کم سن و سال دانشمند خود میبالیم .
چون در نانو حرف برای گفتن داریم با اینکه بسیار در این رشته جوانیم و آلمان و ژاپن را پشت سر گذاشتیم.
چون در فضا حرف برای گفتن داریم و در ساخت ماهواره و ماهواره بر به جوانان خودمان میبالیم و همه خودی هستند.
چون در موشکی از قدرتهای برتر جهانیم که سامانه های برتر پدافندی جهان را به سخره گرفته اند.
چون در هسته ای جوانان ما بدون کمک همه شماها به غنی سازی بیست درصدی رسید که مجبور شدید جوانان دانشمند و کم سن و سال ما را از بین ببرید و شهید کنید .
و هزاران مورد دیگر
بله باید هم نگران باشید چون چشم دیدن اینهمه پیشرفت و جوان‌گرایی را در کشوری کهن و قدیمی و اسلامی و در تکنولوژی جوان ندارید.
بعضی از این مدیران ناشایست و نابلد و خیانتکاران داخلی هستند که نمی‌گذارند در اقتصاد هم از برترهای جهان باشیم ،یقینا این ملت سراسر افتخار سد آخر را هم خواهد شکاند.
مردم رشید ایران اسلامی بیدهای بلند و تنومندی هستند که با بادهای بی ارزشی همچون آمریکا و غرب دنباله رو و وابسته ،بلرزد و کمر خم کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
موافقم بشدت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
درود بر ایران و ایرانی
حداقل ما گاو شیرده نیستیم همین که از بدگویی ایرانیان میگی معلومه که بد جور ضربه خوردی.
در اقتصاد هم بیاری خدا ضربه محکمی خواهی خورد
این ملت با سایر ملتهای وابسته خیلی فرق دارد و خودتان هم به قدرت و توان ایرانیان اعتراف کردید.
Iran (Islamic Republic of)
خیرخواه
۱۹:۲۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
از ما عصبانی باش و ازاین عصبانیت بمیر(شهید بهشتی ر-ه) ملت ما هم بااین موافقند. مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
از دولت وملت عراق تقاضاداریم این اشرار آمریکایی را از کشورشان بیرون کنند.اصلا در شان کشور دوست وبرادر عراق نیست که انگل های آمریکایی خون ملت عراق رابمکند وبرای ما هم وز وز کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
روزی رو می بینم که ترامپ به ایرانی ها التماس میکنه و این کار به امید خدا دور نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
ترامپ غلط زیادی کرده گذشت زمانی که امریکا فکر میکرد قلدر جهان است گریه سربازهای امریکایی را باید به این دیوانه یاداوری کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر مردم و دولت امربکا و هرچی امریکا پرسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
مرگ ۲۸۰ میلیون امریکایی میخوای دولت امریکا بد چه ربطی به مردمش داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
ترامپ افسارش رها شده و همانند اسب چموشی یکه تازی میکند ،مردی میخواد که افسار این اسب لعنتی و چموش را بکشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
تروریسم کسی است کشور ما را به بهانه مبارزه با طالبان هجده سال است اشغال کرده و صد ها نفر را به خاک و خون کشیده است لعنت بر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
حالا یه عده عراق و افغانستان رو خیلی بالا بالا میکنند .این همسایگان وابسته چرا پایگاه به آمریکا میدن که آمریکا سریعتر به ایران بتونه حمله کنه،مسولان و سیاستمداران ما همانطوری که بیخ گوش اسراییل غاصب نگهبان و بپا گذاشتن ،بیخ گوش این آمریکای وحشی و خونخوار هم یه نگهبان درست و حسابی و پایگاههای ایرانی ،مثلا در مکزیک بزارند.که هر موقعی خواست غلطی بکنه از همون نزدیکیش ضربه و سیلی محکم بخوره.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۸:۵۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
ترامپ ساکت. .. از مخ آزادی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
ترامپ کی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
گزینه گویی تمام نشد ظاهرا یک غلط دیگرکردی گفتی حمله می کنم تو عادت کردی همیشه سیلی بخوری .عجله نکن 22بهمن نزدیک است.
Canada
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
ترامپ بیجا کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
یه چی بگم چرا ترامپ در تنگنا آشوب کاخ سفید قرار میگیره ایران را محور شرارت میخانه چرا هروقت تو تنگنا قرارداره اینگونه میشه پس این نشانه قدرت ایران است دمت گرم کشورم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
پس مرگ برآمریکایعنی مرگ بر مردم آمریکا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
لطفا فیلم مصاحبه رو بذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
خوبه دنبال حقیقت باشیم. اما همیشه و نه گزینشی
اگر و اگر از مردم ایران تعریف میکرد باز هم شک میکردید و درخواست اصل فیلم را داشتید.صد در صد تو سایت خبرگزاری خودشون هست
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر خاضعین
۱۷:۴۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
مردم جهان میدانند که حامی وبوجود آورنده تروریست بین الملل وداعش کیست وکدام کشور است خوداین دیوانه بوجودآورنده داعش را رئیس جمهور قبلی آمریکامعرفی .هر چه دست وپا بزنی بیشتردر منجلاب تروریست بین الملل غوطه ور میشوی هر چند به دیوانه هرجی نیست
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۷:۳۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
این آمریکا و مردمش... واقعا متاسفم براشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
تو داری تمدن امریکا رو از منطق پایه به ترامپ پایه تبدیل میکنی و زمانی که بری هیچ چیز برای ماندن نمیمونه و انوقت که همه چیز فرو میریزه مگر اینکه مثل دیکتاتورها برای پست رئیس جمهوری امریکا هم کودتا کنی و یک جانبه از قوانین داخلی امریکا هم خارج بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
ولی ایشون راست گفته که ما یک مشکل واقعی هستیم! ما برای تمام مستکبران دنیا یک مشکل واقعی غیرقابل حل هستیم و تا پای نابودی همه شما مقاومت می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
خاک... مزدورانی که میان منفی میدن. کاربران فیک
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۰:۲۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
بله ما خار در چشم تمام مستکبرین هستیم امریکا از این عصبانی هست که قدرتش در جان افول کرد توسط مسلمانان جهان بخصوص ایران .امریکا عصبانی باش و در این عصبانی بمیر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
تروریست خودتی نادان درجه یک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
تروریست!
ایران؟
ترامپ وقتی از خود بیخود میشه نمیدونه چی میگه به دولت ترامپ باید گفت متاسفیم برات
ترامپ گزافه گوووو
Germany
جواد
۱۷:۰۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
اگه قدرت نظامی ما ضعیف باشه و دست این خونخوارها به ملت ایران برسه خدا میدونه چه جنایاتی انجام بدن.
آخرین اخبار