حجت‌الاسلام ادیانی گفت: فتنه‌ها سبب ورزیدگی نیرو‌های مسلح و زبدگی نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی ما شده است.

فتنه‌ها سبب زبدگی نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی شده استبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین ادیانی رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از نعمت‌های بزرگ الهی که خداوند در دوران معاصر به ملت ایران عطا کرد، پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی بر محور دین بود.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در شرایطی اتفاق افتاد که آمریکایی‌ها ایران را به عنوان جزیره ثبات تبیین می‌کردند، گفت: این انقلاب زمانی پیروز شد که طاغوتیان تبلیغ جدا بودن دین از سیاست را می‌کردند و می‌گفتند که دین افیون توده‌ها است و مانع پیشرفت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوران از روحانیت که نقش تبلیغ دین را داشت به عنوان مرتجع نام برده می‌شد، خاطرنشان کرد: در زمان طاغوت دین به معنای حقیقی در زندگی مردم جایگاهی نداشت.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه ولایت فقیه و نظام اسلامی حکومت قانون است و قانون اسلام در آن نقش دارد، بیان کرد: ولی فقیه به عنوان پیشوا مشروع زمام امور را در دست دارد.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا افزود: اگر به تاریخ مراجعه کنید متوجه می‌شوید که بخش‌های زیادی از کشور در پی منعقد شدن عهد نامه‌های گذشته، از خاک ایران جدا شدند، اما پس از پیروزی انقلاب هرگز چنین اتفاقی رخ نداد.

وی ادامه داد: ما در جنگ تحمیلی هشت ساله مظلومیت خود را به جهانیان ثابت کردیم و این امر با پیشروی دستورات و رهنمود‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در آن زمان رخ داد.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه دشمنان دل خوش کردند که موشک‌های ما را در برجام دو و سه قرار دهند، اظهار کرد: فتنه‌ها سبب ورزیدگی نیرو‌های مسلح و زبدگی نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی ما شده است.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا با اشاره به اینکه جنگ‌های نرم‌ هم سبب ارتقا تفکرات ما شده است، تصریح کرد: نیرو‌های مسلح یکی از ثمرات بنیادی انقلاب است.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه ۴۵ هزار مستشار نظامی ما را قبل از انقلاب هدایت می‌کردند، تصریح کرد: امروز سردار سلیمانی آن شهید زنده کمتر از ۴۰ روز نسخه داعش را به هم پیچید.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن امسال با همه سال‌های گذشته متفاوت است، تاکید کرد: اگر می‌خواهیم نیروی انتظامی تراز انقلاب و جمهوری اسلامی داشته باشیم باید دارای شاخصه‌هایی باشد.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا  گفت: پلیس تراز انقلاب باید هوشیار و با بصیرت باشد و موازین شرعی را رعایت‌کند و در عین قاطعیت باید با مردم مهربان و برخورد حکیمانه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار