سرهنگ ولیپور گودرزی از دستگیری جوان تبعه افغان خبر داد که طی یک نزاع و درگیری، پسرخاله اش را به قتل رساند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: ساعت ۱۴:۴۵ روز جمعه مورخه ۹۷/۱۱/۱۲ از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره درگیری منجر به جنایت در یک مرکز تجاری به کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس اعلام شد.

وی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری در محل وقوع جنایت، یکی از افراد حاضر در محل اعلام کرد که فردی پسرخاله ۳۵ ساله اش را به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت از محل متواری شده است.

سرهنگ ولیپور گودرزی تصریح کرد: موضوع به اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد و در بررسی صحنه جنایت مشخص شد که مقتول طی یک درگیری و بر اثر اصابت ضربات جسم تیز به ناحیه قفسه سینه به قتل رسیده است.

وی افزود: محل تردد قاتل در محدوده خیابان مروارید غربی، شناسایی شد که تیم کارآگاهان اداره دهم به همراه مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس به این محل مراجعه و متهم پرونده را در کمتر از ۳۰ دقیقه از زمان وقوع جنایت و درحالیکه قصد داشت تا با جمع آوری وسایل مورد نیاز خود از تهران متواری شود، دستگیر کردند.


متهم ۲۹ ساله در تحقیقات اولیه به جنایت خود اعتراف کرد و در اعترافاتش به مأموران گفت: اختلاف من و پسرخاله ام به خاطر ۶۰ هزار تومان پول حاصل از فروش یک گوشی به یکدیگر بود.

سرهنگ ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با دستگیری متهم و اعترف وی به ارتکاب جنایت، دستور بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
اقلا زخمی اش میکردی
چرا کشتیش
آخرین اخبار