زینب تقوایی تهیه کننده فیلم سینمایی «سمفونی نهم» توضیحاتی درباره برخی از صحنه‌های نامتعارف این فیلم ارائه داد.

توضیحات تهیه کننده سمفونی نهم درباره صحنه‌های نامتعارف فیلمزینب تقوایی تهیه کننده فیلم سینمایی «سمفونی نهم» تازه‌ترین اثر محمدرضا هنرمند که برخی صحنه‌های آن با واکنش مخاطبان و منتقدان مواجه شده بود، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: من فکر می‌کنم آقای هنرمند سینما را به خوبی می‌شناسد و تا امروز هم کار‌های او همیشه پر مخاطب بوده است. تا امروز که فیلم ما در سینمای رسانه اکران شد هیچ واکنشی از ارشاد نسبت به بخش‌های سیاسی و طنز فیلم نداشتیم.

وی بیان کرد: در ۱۰۰ سال سینمای ایران هیچ تصویری از کوروش وجود نداشت. اما در این فیلم ما ریسک کردیم، این کار را انجام دادیم و هیچ اتفاقی هم نیفتاد. در اصل من فکر می‌کنم کوروش یکتا پرست بوده است و یکی از پادشاهان به نام ایرانی در تاریخ به شمار می‌رود.

تقوایی ادامه داد: من شخصا علاقه‌مند به ساخت تاریخ و شخصیت‌های تاریخی ایران هستم و فکر می کنم پرداختن به آن‌ها میهن دوستی ما را افزایش خواهد داد. من خیلی دوست دارم که ما ایرانی‌ها به هویت تاریخی خود هم بپردازیم.

تقوایی ادامه داد: من فکر نمی کنم این فیلم در تضاد با کارهای قبلی من باشد و آن را در امتداد کارهای خودم در سینما می دانم.

تهیه کننده فیلم «سمفونی نهم» همچنین درباره اینکه فکر نمی‌کنید برخی از صحنه‌های فیلم مورد سانسور و بازبینی قرار بگیرد، عنوان کرد: امیدوارم این اتفاق نیفتد و ما بتوانیم فیلم را کامل به نمایش عمومی برسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.