در مراسم اختتامیه نخستین همایش بین‌المللی گفتگوی ادیان در مشهد از امام جمعه مهاباد به عنوان چهره برجسته دینی قدردانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مراسم اختتامیه نخستین همایش بین‌المللی گفتگوی ادیان که در مشهد برگزار شد از ماموستا عبدالسلام امامی، امام جمعه مهاباد، پروفسور جوزف ایلول استاد دانشگاه پاپی توماس آکویناس، دکتر یونس حمامی لاله زار مرجع دینی کلیمیان ایران و همچنین خانواده شهید هرمز باباخانی از شهدای آشوری تجلیل شد.

این همایش در شش کمیسیون با محور‌های "خدا محوری" نقطه اشتراک ادیان، عقلانیت و دیانت، محبت و عدالت، زندگی مسالمت‌آمیز در پرتو ایمان، تربیت دینی و چالش‌های عصر معاصر و رابطه با حقوق بشر در ایمان الهی با حضور علما و اندیشمندان برگزار شد.

ماموستا عبدالسلام امامی، امام جمعه شهرستان مهاباد به عنوان عضو هیئت رئیسه و سخنران ویژه با ارائه مقاله‌ای تحت عنوان محبت و خانواده در ادیان آسمانی در این همایش علمی حضور داشت.

ماموستا امامی، دارای تحصیلات سطح ۳ حوزوی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی از دانشگاه فردوسی مشهد و همچنین استاد دانشگاه و مدرس مدرسه علوم دینی امام شافعی (رض) شهرستان سردشت است که مهرماه امسال به عنوان امام جمعه شهرستان مهاباد معرفی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مهاباد

انتهای پیام/ج

مراسم اختتامیه نخستین همایش بین المللی گفتگوی ادیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.