به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، استاندار سمنان گفت: هیچ جنبش سیاسی و اجتماعی بدون رهبری به نتیجه نمی‌رسد که امام خمینی(ره) به شکلی اثربخش این مهم را به سرانجام رساندند.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه شورای اداری شهرستان سرخه بابیان اینکه اسلام ناب محمدی و خط روشن آن‌یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی و ماندگاری آن محسوب می‌شود، گفت: در دوران پیش از انقلاب، در جامعه ما ظاهر و پوسته‌ای از دین وجود داشت در کشورهای منطقه نیز وجهی خشونت‌بار از دین به همراه حاکمیتی قبیله‌ای تبلیغ می‌شد اما با وقوع انقلاب اسلامی شاهد جاری شدن احکام اسلامی در کشور بودیم.

وی بابیان اینکه دومین عامل مانایی انقلاب اسلامی در چهار دهه، رهبری ملت است، افزود: هیچ جنبش سیاسی و اجتماعی بدون رهبری به نتیجه نمی‌رسد لذا امام خمینی(ره) به شکلی اثربخش این مهم را به سرانجام رساندند.

استاندار سمنان بابیان اینکه حضور مردم درصحنه‌ها دیگر عامل ماندگاری انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امام خمینی(ره) اعتقاد داشتند که حاکمیت اسلامی با رای و نظر مردم به فعلیت درخواهد آمد و مردم نیز در طوفان‌ها، امام و انقلاب را تنها نگذاشتند.

آشناگر بیان کرد: استکبار همچنان به دشمنی خود علیه ایران اسلامی ادامه می‌دهند و علی‌رغم تمام تلاش‌های مردم و دولت، بازهم شاهد عهدشکنی‌های آنان هستیم اما باید گفت امروز و در شرایط فعلی می‌بایست با همدلی و اتحاد امکان توطئه را از دشمن بگیریم و همه باید ید واحده باشیم.

وی افزود: باید بدانیم که امروز حق نداریم دولت را ناکارآمد جلوه دهیم و مشکلات کشور را به جای آمریکا به ناکارآمدی دولت ربط دهیم، چرا که معتقدیم ناکارآمد جلوه دادن دولت امروز ناکارآمد نشان دادن نظام است.

استاندار سمنان در دیگر بخش سخنان خود بابیان اینکه قرار گرفتن در کریدور شرق به غرب باعث به‌وجود آمدن فرصت‌های خوب گردشگری در سرخه شده است، گفت: وجود معادن فراوان و متنوع از دیگر پتانسیل‌های این شهرستان است.

آشناگر تصریح کرد: صنایع خوبی هم در سرخه استقرار یافته و باید با بکارگیری تسهیلات دولتی و مهم‌تر از آن، بخش خصوصی، تقویت شوند.

انتهای پیام / گ

جلسه شورای اداری شهرستان سرخه برگزار شد

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.