مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از مه‌گرفتگی و بارش برف در برخی محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

مه‌گرفتگی در جاده های همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بابک گردان، مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه در حال حاضر راه‌ها باز است اظهار کرد: اکنون تردد به روال عادی برقرار است.

وی با اشاره به اینکه بارش برف در برخی محورهای استان بیان کرد: هم اکنون در محور ملایر ـ اراک، آزادراه ساوه ـ همدان، محور شیرین‌سو ـ زنجان و رزن ـ آوج شاهد بارش برف هستیم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان به مه‌گرفتگی در برخی محورهای همدان اشاره کرد و افزود: محور جوکار ـ تویسرکان، گردنه اسدآباد، آوج و آزادراه ساوه ـ همدان اکنون مه‌گرفتگی دارند.

وی با بیان اینکه اکنون لغزندگی معابر نیز به علت بارش برف وجود دارد افزود: پرسنل راهداری اکنون در حال انجام برف‌روبی و نمک پاشی هستند.

گردان با اشاره به اینکه محور گنجنامه ـ. تویسرکان هنوز بسته است تصریح کرد: رانندگان می‌توانند برای کسب آخرین اطلاعات راهداری با شماره ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/د

بارش برف در جاده های همدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.