رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: در گردنه‌های بشم، خوش ییلاق، آهوان و جاده شهمیرزاد - فولاد محله برف می‌بارد و ترددخودرو‌ها در این مسیر‌ها فقط با زنجیر چرخ ممکن است.

سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: در گردنه‌های بشم، خوش ییلاق، آهوان و جاده شهمیرزاد - فولاد محله برف می‌بارد و ترددخودرو‌ها در این مسیر‌ها فقط با زنجیر چرخ ممکن است.

وی از رانندگان خواست ضمن خودداری از سفر‌های غیر ضروری، در صورت الزام به سفر سوخت کافی، وسایل گرمایشی و مقداری غذا به همراه داشته باشند و با رعایت فاصله طولی، از سرعت و سبقت غیر مجاز بپرهیزند.

ابوالفضل نظریسرپرست اداره راه و ترابری دامغان هم گفت: محور ارتباطی دیباج به گلوگاه در این شهرستان به دلیل بارش برف و کولاک مسدود است.

 وی افزود: بارش برف و کولاک شدید از ساعات اولیه صبح امروز آغاز شد و از ساعت ۱۰ موجب بسته شدن محور دیباج از استان سمنان به گلوگاه در حوزه مازندران شد.

وی خاطرنشان کرد: نمک پاشی، استفاده از خودرو‌های برف روب برای کنارزنی برف جاده‌های اصلی و خدمت رسانی به مسافران در راه مانده در گردنه‌های خطرناک محور‌های دامغان از اقدام‌های اداره راه و ترابری است.

با ورود سامانه بارشی به استان سمنان، بارش برف و باران در این استان تا روز سه شنبه ادامه دارد.

بر اساس تحلیل آخرین الگو‌های پیش یابی، دمای هوا در استان سمنان روز‌های دوشنبه و سه شنبه بین سه تا ۶ درجه کاهش نسبی خواهد یافت.

انتهای پیام / گ

تردد در همه گردنه های برف گیر استان سمنان فقط با زنجیر چرخ ممکن است

برچسب ها: ترافیک ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.