آیت‌الله سعیدی با اشاره به اهمیت حفظ اتحاد و انسجام در داخل نظام گفت: تقویت اتحاد و وحدت کلمه برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی لازم و ضروری است.

حفظ اتحاد وانسجام در داخل نظام ضروری و لازم استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله سید‌محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، صبح امروز در آئین افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب که در مصلی قدس برگزار شد،گفت: این نمایشگاه باید محصول یک نهضت چهل‌ساله را به مردم تبیین و معرفی کند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به داستان حضرت موسی (ع) بیان کرد: این داستان مهم و تاثیرگذار تاریخی نشان می‌دهد اگر همراهی مردم با رهبر یک نظام نباشد، هیچ نهضتی نمی‌تواند ماندگار شده و به اهداف تعیین‌شده از بین برود.

وی با اشاره به اهمیت بیان دستاورد‌های انقلاب به مردم اضافه کرد: نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مرتبه نخست باید جامع بوده و بتواند دستاورد‌ها و محصولات چهل‌ساله انقلاب را در یک بازده زمانی کوتاه و محدود به‌خوبی برای مردم معرفی کند.

امام‌جمعه قم تاکید کرد: آمدن ولایت مداران و رفتن طاغوت مداران بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید به‌صورت مقایسه‌ای برگزارشده و در آن برجستگی‌های انقلاب نسبت به دوران قبل از آن برای مردم به‌ویژه نسل جوان تبیین شود.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به اهمیت حفظ اتحاد و انسجام در داخل نظام عنوان کرد: تقویت اتحاد و وحدت کلمه برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی لازم و ضروری است.

انتهای پیام/ح

اگر همراهی مردم با رهبر یک نظام نباشد هیچ نهضتی ماندگار نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار