فرماندار بندرماهشهر گفت: بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان، پروژه عمرانی تا پایان سال جاری در این شهرستان کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند، فرماندار بندرماهشهر بیان داشت: مردم شهرستان به ویژه بندر امام خمینی (ره) از موضوع تامین امنیت ناراحت هستند و درباره امنیت در شهرستان مشکلاتی داریم.

وی افزود: ساختار نیروی انتظامی در بندر امام خمینی (ره) جوابگوی جمعیت شهری نیست و اختصاص امکانات جدید انتظامی به بندر امام خمینی (ره) وجود ندارد و راه حل آن استفاده از ظرفیت‌های موجود برای حل مشکل است.

بیرانوند عنوان کرد: طرح توسعه افزایش ارتقا امنیت اجتماعی شهرستان با کمک شورای تامین شهرستان در دو فاز تدوین و اجرایی می‌شود که فاز اول کوتاه مدت بوده و در ۲ ماه آینده اجرایی می‌شود.

فرماندار بندرماهشهر گفت: بخش اول پروژه‌های شهرستان، درباره پروژ‌های عمرانی بندر امام خمینی (ره) بود که سبب اعتراض برخی شهروندان ماهشهری در جلسه شد و تعداد انگشت شماری جلسه را به حاشیه کشاندند در صورتی که بخش دوم مربوط به پروژ‌های عمرانی ماهشهر بود و بخشی عمده و قالب مردم بندرماهشهر و بندر امام خمینی (ره) دوست هستند و ارتباطات خانوادگی نزدیک و صمیمی با یکدیگر دارند و با شهرستان شدن بندر امام خمینی با حفظ عدالت در حریم و محدوده مشکلی ندارند.

وی افزود: اگر فرض کنیم بندر امام خمینی (ره) شهرستان نشود، باید امکانات و خدمات بدون تبعیض بین مردم ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) تقسیم شود و احساس شود تبعیضی در این خصوص وجود ندارد و رویه نسبت به گذشته تغییر کرده است.

بیرانوند اظهار داشت: قانون فصل الخطاب است، اگر قانون اجازه شهرستان شدن بندر امام خمینی (ره) را بدهد این کار با حفظ حریم، محدوده، حق و حقوق مردم بر اساس جمعیت و منافع ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) انجام می‌شود و اگر قانون این اجازه را نداد با همین شرایط ادامه می‌‍دهیم.

فرماندار بندرماهشهر در پایان گفت: نماینده دولت و مجری قانون هستم و نظام اسلامی مال مردم است. درباره حریم و محدوده ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) بر اساس قانون عمل می‌کنیم و به نظر همه مردم احترام می‌گذاریم.

انتهای پیام/م

بهره برداری از پروژه های عمرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.