سردار شاهچراغی گفت: زدودن چهره محرومیت از روستا‌های استان هدف مهم طرح‌های عمرانی سپاه قم است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار غلامرضا شاهچراغی فرمانده سپاه قم  در مراسم عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح عمرانی زودبازده در سراسر کشور که با حضور استاندار قم، نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی در روستای ملک‌آباد دهستان قمرود برگزار شد،گفت: زدودن چهره محرومیت از روستا‌های استان هدف مهم طرح‌های عمرانی سپاه قم است.

فرمانده سپاه قم تأکید کرد: تلاش می‌شود ۵۱۴ طرح زودبازده استانی در هدف‌گذاری و زمان پیش‌بینی‌ شده به بهره‌برداری رسیده و در رفع بخشی از محرومیت‌ها و عقب‌ماندگی‌های مناطق محروم و به‌ ویژه روستا‌های استان موثر باشد.

وی با اشاره به طرح‌های سپاه قم برای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و روستا‌های استان اضافه کرد: از امروز عملیات اجرایی و عمرانی ۵۱۴ طرح عمرانی و زودبازده برای رفع محرومیت از چهره روستا‌ها و مناطق محروم قم آغاز می‌شود.

شاهچراغی فعالیت گروه‌های جهادی استان را مورد توجه قرار داد و اشاره کرد: در سطح بسیج و دیگر نهاد‌های استان به‌ ویژه دانشگاه و مراکز علمی استان گروه‌های جهادی با ظرفیت نیروی انسانی آماده، شجاع و فداکار فراوانی وجود داشته که برای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم استان و سایر شهر‌های مرزی کشور فعالیت مستمری دارند.

وی با تاکید بر تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی در مناطق محروم استان قم یادآور شد: قرارگاه محرومیت‌زدایی در روستا‌های بخش قنوات و قمرود استان تشکیل‌شده و فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی در سطح روستا‌های استان را رصد و در روند منطقی قرار می‌دهد.

فرمانده سپاه استان قم عنوان کرد: بسیج سازندگی استان قم امسال ۹۸ طرح و پروژه را در دستور کار خود قرار داده بود که از این‌ بین بخش قابل‌توجهی از پروژه‌ها به اتمام و به مرحله بهره‌برداری رسیده و بخش دیگری نیز در سال ۹۸ آماده بهره‌برداری می‌شود.

شاهچراغی بیان کرد: خوشبختانه در مسئله محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و روستا‌های استان تعاملات مناسبی بین دستگاه‌های استانی به‌ ویژه بین سپاه و شهرداری شکل‌گرفته، که در مسئله بهبود مشکلات عمرانی و زیرساختی مناطق محروم موثر است.

انتهای پیام/ح

قرارگاه محرومیت‌زدایی در قم تشکیل شد

برچسب ها: سپاه ، حقوق شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار