رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه ضمن دیدار با اعضای عرب پارلمان رژیم صهیونیستی در استانبول تاکید کرد آنکارا به مردم فلسطین و آرمان آن‌ها پشت نخواهد کرد.

دیدار اردوغان با نمایندگان عرب پارلمان رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه روز شنبه در استانبول با اعضای عرب پارلمان رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

رئیس‌جمهور ترکیه در دیدار با نمایندگان فلسطینی در پارلمان اسرائیل گفت: «آنکارا به مردم فلسطین و آرمان آن‌ها پشت نخواهد کرد.»

منابعی از دفتر ریاست جمهوری ترکیه اعلام کردند اردوغان در کاخ ریاست جمهوری ترکیه با نمایندگان عرب اسرائیل پشت در‌های بسته نشستی تشکیل داد که نزدیک به یک ساعت و نیم به طول انجامید.

اردوغان با تاکید بر این که آنکارا "در همه منابع قابل دسترس" برای پایان دادن به اشغالگری اسراییلی‌ها مشارکت خواهد کرد، گفت: «ترکیه به مردم فلسطین و آرمان آن‌ها پشت نخواهد کرد.»

رئیس‌جمهور ترکیه از اعضای فلسطینی پارلمان اسرائیل برای نقشی که در نمایندگی اراده فلسطینی‌ها در پارلمان اسرائیل علیه ظلم تل آویو به غزه و همچنین علیه قانون مربوط به "دولت-ملت یهود" و "لفاظی‌های بی اساس" اسرائیل علیه ترکیه ایفا می‌کنند، سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار