به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

آیا اجنه ‌قادر به ورود در زندگی ما هستند؟ / سریع‌ترین راه رسیدن به ثروت در ایران چیست؟ / بیماری مرموز آقای خوش صدا دقیقا چیست؟ / از هراس یانکی‌ها در خلیج‌فارس تا تحقیری که تاریخی شد


چرا این جسد متعفن را دفن نمی‌کنید؟

اکنون سؤال این است که وقتی هیچ‌یک از آنچه حریف در برجام، متعهد شده بود تحقق نیافته است، از برجام غیر از یک «جسد متعفن»! چه باقی‌مانده است.


سلامتی خود را با چند تست ساده ارزیابی کنید

در این مطلب به چند تست ساده می‌پردازیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ریسک بروز بعضی از بیماری‌ها را در خود ارزیابی کنید و متوجه شوید که به درمان تخصصی نیاز دارید یا نه.


ماجرای دختری که شاه به کمک هویدا شوهرش داد/ سفیر آمریکا به ساعتش نگاه می‌کرد که چه زمانی شاه باید خاک ایران را ترک کند

هوشنگ طالع نماینده مجلس دوره پهلوی درباره تجزیه بحرین در رژیم پهلوی و از بین رفتن تمامیت ارضی ایران در آن زمان می‌گوید.


فرمان کمپین‌های اجتماعی در دست رقاص‌ها و ژانگولرها/ «شاخ‌های اینستاگرام» چگونه با کم‌اطلاعی فعالان اقتصادی پول پارو می‌کنند؟ + تصاویر

درآمد دهها میلیونی «شاخ‌های اینستاگرام» از کم اطلاعی فعالان اقتصادی/ وقتی رقاص‌ها و ژانگولرها مجری کمپین‌های اجتماعی و تبلیغاتی می‌شوند! +عکسشاخ های اینستاگرام نقش ویژه ای در معرفی بسیاری از مشاغل دارند و با کمک دلال ها سمت و سوی تبلیغات در حوزه های اقتصادی و اجتماعی را تغییر داده اند.


چرا صرفاً افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان و کارگران فایده ندارد؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس میزان اعتبار برای افزایش حقوق‌ها در سال آینده را اعلام کرد.


یک احتمال درباره سقوط هواپیمای ارتش

رئیس کمیسیون عمران درباره دلایل احتمالی سقوط بوئینگ ۷۰۷ گفت: این احتمال وجود دارد که خلبان هواپیما باند فرودگاه فتح را با باند فرودگاه دیگر اشتباه گرفته و در فرودگاه فتح به زمین نشسته است.


هواپیما نقص فنی نداشت/ تصور کردیم وارد فرودگاه پیام شدیم

تنها بازمانده حادثه هواپیمای ارتش مدعی است هواپیما نقص فنی نداشته است و تصور کرده‌اند در فرودگاه پیام به زمین‌نشسته‌اند.


چرا به جمهوری اسلامی ایران "جزیره ثبات" در دریای‌ طوفان‌زده خاورمیانه می‌گویند؟

ایران از لحاظ ژئوپولوتیکی نه تنها در چهارراه جهانی قرار دارد، بلکه در دریای طوفان زده خاورمیانه همواره به عنوان جزیره ثبات نام گرفته است.


از پهلوی چه تحویل گرفتیم؟/ هر ۳۰ ایرانی یک خودرو!

قبل از انقلاب اسلامی به ازای هر ۳۰ ایرانی یک خودرو وجود داشت، ولی امروز با وجود بالا رفتن جمعیت، به علت افزایش سطح رفاه مردم، به ازای ۴ ایرانی یک خودرو وجود دارد.


راهکار قرآن برای پیشگیری از گناه چشم‌چرانی/ چرا حضرت زهرا (س) از یک مرد نابینا رو می‌گرفت؟

کارشناس مسائل دینی و کارشناس برنامه تلویزیونی سمت خدا ضمن بیان راهکار قرآن برای پیشگیری از گناه چشم‌چرانی، به علت حفظ حجاب حضرت زهرا (س) از مرد نابینا نیز اشاره کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار