شهردار کاشان از افتتاح بیش از ۴۰ طرح شهری به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر در پنج منطقه شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید ابریشمی‌راد شهردار کاشان در نشست رسمی شورای اسلامی شهر کاشان با اعلام این خبر گفت:  علاوه بر بهره‌برداری از این طرح‌ها ، عملیات عمرانی تعدادی دیگر از طرح‌های شهری همزمان با چهلمین فجر انقلاب اسلامی در کاشان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها ، در طول چهار روز برنامه‌ریزی شده است ، افزود : مراسم افتتاح طرح‌ها به صورت منطقه‌ای برگزار شده و هر روز از ایام بهره‌برداری، به منطقه یا مناطق مشخصی اختصاص یافته است.

 شهردار کاشان، با اشاره به اینکه آیین‌های افتتاحیه از 14 تا 17 بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود ، افزود : افتتاح طرح‌های منطقه «یک و سه»، «دو»، «چهار» و «پنج» در یک روز مجزا با حضور مردم و معتمدان محلات صورت می‌گیرد.

ابریشمی‌راد، برگزاری مردمی آیین‌های افتتاحیه را یادآور شد و گفت : بر این اساس محل‌ برگزاری مراسم‌ ، مکان‌هایی نظیر مسکن مهر، فین شهرک مرحله دو ناجی‌آباد ، ورودی خزاق ، بافت مرکزی و غیره خواهد بود. 

وی، همچنین به حضور استاندار اصفهان در شهرستان کاشان نیز اشاره و بیان کرد: هماهنگی‌های لازم با فرمانداری صورت گرفته اما تاکنون روز قطعی آن مشخص نشده است.

 

انتهای پیام/م

افتتاح بیش از 40 طرح شهری کاشان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر

برچسب ها: شهرداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.