استاندار همدان گفت: دشمنان در فهم رمز پیروزی انقلاب عاجز هستند

عجز دشمن از فهم عظمت انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان عصر امروز به مناسبت دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دشمنان در فهم و درک رمز پیروزی انقلاب عاجز هستند،افزود: برگزاری انتخابات و انتخاب مسؤولان و نمایندگان نشانه مردم سالاری دینی و از برکات انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در پژوهشکده‌های خارجی به دنبال کشف رمز پیروزی انقلاب هستند ادامه داد: رمز پیروزی انقلاب صلابت رهبری انقلاب و در ادامه هدایت و صلابت مقام معظم رهبری و البته حضور هوشمندانه و به موقع مردم در صحنه است.

شاهرخی اظهار داشت: مردم در هر شرایطی نخبگان خود برای اداره کشور را انتخاب کردند، جنگ را اداره کردند و پس از آن کشور را ساختند.

وی بیان کرد: آمریکا با تمام سرمایه، خود را برای ایجاد تزلزل در صف مردم به میدان آورده است.

استاندار همدان با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب موانع بسیاری برای جلوگیری از به نتیجه رسیدن انقلاب توسط دشمنان انجام شد اضافه کرد» خوی استکباری و زیاده‌خواهی‌های دشمنان ادامه یافت و به همین دلیل مشکلاتی، چون کودتا، جنگ تحمیلی و تحریم‌ها را بر مسیر انقلاب ایجاد کردند.

وی با اشاره به اینکه هوشمندانه شعار (افتخار به گذشته و امید به آینده) انتخاب شده است گفت: پس از پیروزی انقلاب می‌توان به ارزش‌هایی که ایجاد شد، حفظ استقلال کشور، ممانعت از غارت منابع کشور افتخار کرد.

وی با اشاره به اینکه در پیچیده‌ترین علوم صاحب نظر هستیم افزود: قدرت دفاعی ما که حاصل تلاش دانشمندان جوان است به شکلی است که دشمن جرأت حمله و توان مقاومت ندارد.

استاندار همدان گفت: ۷۹۷ پروژه با اعتبار یک‌هزار و ۴۶۱ میلیارد تومان در استان همدان افتتاح می‌شود که برای ۳ هزار و ۷۲۶ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/ج

 

دشمنان در فهم رمز پیروزی انقلاب عاجز هستند

 

 

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.