اعضای باند سرقت منزل با ۶ فقره سرقت در آمل دستگیر شدند.

سرهنگ نعمت الله ازادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان آمل، عملیات شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان و ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه و با پی جویی‌های فنی و پلیسی، موفق به شناسایی اعضای یک باند ۳ نفره سرقت منزل در شهرستان آمل شدند.

سرهنگ آزادی گفت: در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت منزل در آمل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد مسائل امنیتی جامعه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان و تامین امنیت شهرستان یاری کنند.

انتهای پیام/ م

کشف ۶ فقره سرقت در آمل

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار